וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלע הודח בשמינית גמר פורטשאך

הטניסאי הישראלי נוצח בטורניר החימר באוסטריה על ידי אנדראס ספי 7:5, 6:1. האיטלקי ייפגוש ברבע הגמר את דוידנקו, שניצח את איסנר

דודי סלע הודח היום (חמישי) בסיבוב השני של טורניר החימר פורטשאך, אוסטריה (פרסים בסך 370 אלף יורו), אחרי שנוצח על ידי אנדראס ספי בשתי מערכות 7:5, 6:1.

סלע קיווה לצלוח עוד שלב, אחרי שניצח בסיבוב הראשון את מישה זברב כדי להגיע בכושר טוב לטורניר הרולאן גארוס שייפתח ביום שני בשבוע הבא וכן כדי לנסות ולשפר עמדות. כזכור, אם יגיע למקום ה-50 בעולם יקבל כרטיס לאולימפיאדת בייג'ינג.

אבל הטניסאי האיטלקי היה גדול היום על סלע בשמינית הגמר. בשלב הבא יפגוש ספי את ניקולאי דוידנקו. הרוסי ניצח את ג'ון איסנר 2:6, 7:6, 3:6. איגור קוניצין הרוסי גבר על בלאז קבצ'יץ' 1:6, 4:6. הוא ישחק ברבע הגמר נגד יורגן מלצר, שניצח את רובין האס ההולנדי 3:6, 6:4, 2:6. דניאל חימנו-טראבר העפיל לרבע הגמר, לאחר ניצחון 1:6, 3:6, שם הוא ישחק נגד איבן ליובצ'יץ' שניצח את איבן נבארו 6:7, 4:6. רבע גמר נוסף יפגיש בין רובי ג'ינאפרי, שגבר על אוליבייה רוחוס 4:6, 6:2, 3:6, עם חואן מונאקו שניצח בשתי מערכות את יירי וואנק 2:6, 2:6.

  • עוד באותו נושא:
  • דודי סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully