וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית ברציפות: סלטיק אלופה

החניכים של סטראכן ניצחו 0:1 את דאנדי במחזור ההכרעה בסקוטלנד והשאירו את ריינג'רס, שהפסידה ואיבדה תואר שני תוך שבוע, מאחור

עד הרגע האחרון, ממש כמו באנגליה, לא היה ברור מי תזכה באליפות הפרמיירליג הסקוטית. בסופו של דבר היו אלה הירוקים-לבנים של סלטיק, שהשלימו זכייה שלישית ברציפות באליפות בזכות ניצחון 0:1 על דאנדי יונייטד.

ערב המחזור הגיעו שתי הגדולות של הליגה, סלטיק וריינג'רס, לקו הגמר עם אותו מספר נקודות: 86. כדי לזכות באליפות ריינג'רס נזקקה למעידה של סלטיק ובמקביל לנצח, אך כשלה במחצית השנייה מול אברדין, נוצחה 2:0 והשלימה הפסד של שני תארים תוך שבוע.

בשבוע שעבר החניכים של וולטר סמית' נכנעו מול זניט בגמר גביע אופ"א, היום הם הפסידו את האליפות ובסוף השבוע הקרוב יש להם הזדמנות אחרונה לסיים את העונה הזו עם דאבל מול קווין אוף סאות' בגמר הגביע, ולחשוב שלפני מספר שבועות דיברו שם על קוואדרופל.

ריינג'רס שוב מפשלת, סלטיק עושה את העבודה

סלטיק, שלא הצליחה למנף את העונה האירופית שלה ותנסה בוודאי בעונה הבאה לעשות משהו משמעותי בליגת האלופות, השלימה זכייה מספר 41 באליפות (7 אליפויות בעשר שנים).

אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, שבה הורגש מעט הלחץ, הירוקים לבנים הצליחו סוף סוף להבקיע בדקה ה-72, כשיאן ונחור אוף הסלינק ההולנדי הצליח לדייק בנגיחה ממרכז הרחבה והשאיר את דאנדי ללא תשובות.

במקביל כאמור נערך משחקה של ריינג'רס, שהייתה יכולה להגיע למחזור המכריע עם יתרון נקודות, אלמלא סיימה לפני שבועיים ב-1:1 מול מאת'רוול. גם כאן המחצית הראשונה הייתה ללא שערים, אך הכחולים, שחיפשו את השער, דווקא ספגו את הראשון בדקה ה-63 כשלי מילר נגח מקרוב.

מכאן הבינו בריינג'רס שהסיפור כמעט גמור לגמרי והיציאה קדימה עלתה להם ביוקר בדקה ה-77 כשדארן מקי הבקיע את השני. שלוש דקות אחר כך נאצ'ו נובו עוד הוציא את העצבים שלו על שחקן יריב, ראה את הכרטיס האדום ובהמשך את הקבוצה שלו יורדת מאוכזבת, כי היא מבינה שהאליפות הולכת שוב לסלטיק. במשחק שלא שינה דבר ניצחה מאת'רוול 0:2 את היברניאן בחוץ. מאת'רוול תשחק בעונה הבאה בגביע אופ"א.

צמרת הליגה הסקוטית (טבלה סופית):

1. סלטיק 89 נקודות
2. ריינג'רס 86 נקודות
3. מאת'רוול 60 נקודות
4. אברדין 53 נקודות
5. דאנדי יונייטד 52 נקודות
6. היברניאן 52 נקודות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully