וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לוין: "לפני חודש המקום השישי היה חלום"

22.5.2008 / 12:53

ניר לוין ומכבי ת"א יגיעו למשחק בכפ"ס במטרה לסיים את העונה במגמה חיובית. גורם בקבוצה: "דה רידר יבוא רק אם עסקת בוזגלו לא תצא לפועל"

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון לקראת משחקה ביום שבת מול הפועל כפר סבא, שיכול להבטיח את הישארותה בליגת העל באופן סופי. מהאימון נעדרו משה מישאלוב ויוסי שבחון הפצועים, שלא ישחקו בשבת. מישאלוב סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, ושבחון מכאבים במפשעה. את מקומם בהרכב צפויים למלא הבלם אבי יחיאל והקשר רודי חדד, שיחזור להרכב אחרי מספר שבועות על הספסל. אפשרות נוספת היא שדור מלול יפתח בהרכב.

המגן יובל שפונגין, שסיים את העונה, עבר היום בהצלחה ניתוח בקע על ידי ד"ר זגר בביה"ח מאיר בכפר סבא. שפונגין ישוב להתאמן רק לקראת אימוני פתיחת העונה הבאה. הקשר הקונגולזי אלברט מטומבו המשיך להיבחן גם היום בקבוצה, כמו גם הבלם בן ה-18 סלביו רודריגו בוחאס גררו מפראגוואי.

בקבוצה התייחסו לאפשרות בואו של דניאל דה רידר, ואמרו שסיכוייו להגיע לקרית שלום קלושים ביותר, וזאת בגלל העלויות המאוד גבוהות שלו ושכרו שעומד כרגע על 800 אלף ליש"ט במדי בירמינגהאם. גורם במכבי הצהיר כי "הבאתו של דה רידר תבוא רק במידה שעסקת מאור בוזגלו לא תצא לפועל".

שחקני מכבי תל אביב, דן רומן ויוסי שבחון, ביקרו היום בשדרות יחד עם איש העסקים, המיליונר הקנדי, וולטר ארביב ויושב ראש הקבוצה, אביב בושינסקי. אל הביקור הצטרפו שר החוץ לשעבר סילבן שלום ושר הביטחון לשעבר עמיר פרץ. שחקני מכבי תל אביב שיחקו עם ילדים מקבוצת הכדורגל של מכבי שדרות ושוחחו עימם על החיים בצל הקסאמים. הילדים סיפרו כי הם מוכנים להשקיע את כל מרצם על מנת להפוך לשחקן כדורגל, דבר שנראה בעיניהם כהגשמת חלום.

יחיאל: "מקווה להמשיך בקבוצה"

הבלם אבי יחיאל יחזור להרכב אחרי הפציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה, לאחר שבמשחקים האחרונים שולב למספר דקות. "יש הרגשה של סוף עונה", אמר הבוקר יחיאל, "ואחרי הניצחון האחרון אנחנו מרגישים הרבה יותר רגועים. בסוף עונה זה גם יכול להיות דבר טוב, כי נגיע פחות לחוצים למשחק ואולי נוכל לשחק יותר טוב בלי הלחץ שהיינו בו כל השנה".

"הצרות של כפר סבא הן לא הצרות שלנו", אמר יחיאל, "אם המצב היה הפוך, גם להם לא היה אכפת מאיתנו. עברה עלינו עונה מאוד קשה, למרות שעכשיו המצב יותר טוב. המיקום שלנו ביחס למה שהיינו ברוב העונה הוא סביר. אנחנו מרגישים טוב עם עצמנו, ורוצים לסיים טוב את העונה".

"עם כל מה שעבר עליי העונה, חשוב לי לשחק במחזורים האחרונים", אמר יחיאל, "אני עדיין לא יודע מה יהיה איתי בעונה הבאה, בקרוב אדע אם אני ממשיך בקבוצה או לא". לגבי השמועות על בלמים שמגיעים לקרית שלום אמר יחיאל: "ברור שהייתי רוצה לדעת יותר דברים לגבי העתיד שלי ולהיות בטוח יותר, אבל זה חלק מהמקצוע שלנו. אין לנו שקט בנושאים האלה. תמיד צריך להיות דרוך ולקוות לטוב ביותר בתקווה שיעריכו אותי. אני מאמין שזה גם מה שיקרה איתי. באופן אישי הייתי רוצה להמשיך".

לוין: "מקום שישי זה המקסימום שלנו"

מאמן הקבוצה ניר לוין, שמסיים את תפקידו בקבוצה הבוגרת ובעונה הבאה יהיה מנהל מחלקת הנוער, אמר היום ש"מה שנשאר לנו זה רק לסיים את העונה כמו שצריך, ומבחינתנו זה לסיים במקום השישי. המשחק בכפר סבא חשוב בשביל המשימה הזאת, ונגיע לשם במסגרת המגבלות ועם ההרכב החסר בשאיפה לנצח".

"לא מעניין אותנו מה קורה עם קבוצות אחרות", אמר לוין על הכפר סבאים, "כל קבוצה ששיחקה נגדנו רצתה לנצח, וגם אנחנו רוצים לנצח כדי להגשים את השאיפות שלנו.

"יש לנו מספר שחקנים ששיחקו לא לגמרי בריאים במשחקים האחרונים, וייתכן שהם לא ישחקו מול כפר סבא".

לוין סירב לסכם את העונה. "לדעתי יהיה נכון לסכם את העונה בסיומה, עוד שני משחקים", אמר המאמן, "יש הבדל גדול אם נסיים את העונה במקום השישי או במקום העשירי, לכן מוטב שכולנו נתאזר בסבלנות.

"לפני חודש המקום השישי היה חלום של אנשים. למען האמת, אנשים גם היו חותמים על המקום העשירי. צריך לזכור את זה ולשמור על פרופורציות. מבחינתנו כרגע זה המקום הכי גבוה בהישג יד.

"המתח בתחתית אומר שהכדורגל הישראלי מותח ומעניין, וגם אם יש ויכוח על היכולת, זה נחמד שהעניין נמשך עד הסיום".

לבסוף התייחס לוין לידידו אברהם גרנט: "עצוב לי בשביל גרנט, אבל אני חושב שהוא יכול להיות גאה במה שהוא עשה השנה. צ'לסי היו טובים יותר. זה מזכיר לי את תחילת דרכו בפתח תקוה. הוא התחיל עם שלוש סגנויות, ורק אחרי זה התחיל לקחת תארים. אם ייתנו לו להמשיך, יגיעו גם התארים".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully