וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ' אחרי ההפסד ללייקרס: "כאב מהגיהנום"

מאמן הספרס מתוסכל מההפסד ללייקרס במשחק הראשון של גמר המערב, וברוס בואן יודע למי לתת קרדיט: "קובי העמיס אותם על הגב"

סן אנטוניו לא האמינה שזה קורה לה. האלופה הוליכה ביתרון 20 ברבע השלישי, ואז פשוט נחנקה. 6 וחצי דקות לקח לה לקלוע סל, אבל עד אז לוס אנג'לס חגגה ריצת 0:10 שהעניקה לה יתרון, ולא עצרה עד לניצחון 85:89 במשחק הראשון של סדרת גמר המערב.

טים דאנקן נצץ, עד כמה שהביג פונדמנטאל יכול לנצוץ, עם 30 נקודות (12 מ-25), ו-18 ריבאונדים, אבל כל המספרים היפים האלה לא ממש עזרו לו לנצח את ה-MVP של הליגה. בחצי הראשון ברוס בואן נדבק לקובי בריאנט, שלא ממש השתלב במשחק וקלע רק 1 מ-3 מהשדה. אבל בחצי השני בריאנט הגיע לעבודה, הפציץ 25 נקודות מול אחת ההגנות הטובות בליגה, והוליך את הלייקרס לניצחון.

"קובי", הגיב בסיום המאמן המפסיד, גרג פופוביץ', "הוא פשוט הראה כי הוא סומך על חבריו בחצי הראשון, וזאת הסיבה לחמשת האסיסטים שמסר. הוא בדק כמה עליו לעבוד במשחק הזה. במחצית השנייה הוא הלך לעבוד". פופוביץ' ראה את שחקניו נכנעים פעם אחר פעם למנהיג הלייקרס, והיה מתוסכל בסיום. "ברור שזה הפסד קשה, והיתה לנו הזדמנות פז כדי ליצור יתרון. כאב מהגיהנום". "קובי העמיס אותם על הגב", אמר ברוס בואן, "נתנו להזדמנות לחמוק, אני מאוד מאוכזב".

"אני יודע שביכולתי לדחוף, ולקחתי את המשחק לשליטתי. הורדתי את ההפרש למרחק בו ידענו שנהיה קרובים", סיכם בריאנט. ומה קרה בחצי הראשון? "היינו חלודים, איטיים ולא ברורים וניסינו כל מיני דברים. בחצי השני זה לא היה כך. זה דבר גדול עבור קבוצה צעירה כשהיא יוצאת ממינוס 20 נגד האלופה".

המשחק השני בסדרה ייערך בלילה שבין שישי לשבת בלוס אנג'לס, ובסיומו תעבור הסדרה לשני משחקים בסן אנטוניו. מאמן הלייקרס פיל ג'קסון מודע לחשיבות המשחק השני, שאמור להבטיח לו 0:2 בסדרה, שכן הפסד ביתי יכול להכניסו לצרה צרורה. "כמעט ואיבדנו את יתרון הביתיות בגלל משחקה המצויון של סן אנטוניו. זה קאמבק גדול, היינו עמוק בבור, אין ספק בזה". עכשיו עליו להימנע מכריית בור במשחק השני, כי ממש לא בטוח שייצא מזה שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully