וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "נחתים את דרוגבה, אטו או אדבאיור"

מאמן מילאן מבטיח שאחד מהסופרסטארים יהיה בקבוצה, אבל ציין: "לא תהיה מהפכה בסגל". קאקה ינותח בברכו. פליפה מלו חתם בפיורנטינה

מאמן מילאן קרלו אנצ'לוטי רוצה לרענן את הסגל ויצא בהצהרה מפתיעה: "נחתים את אחד מהחלוצים הבאים: דידייה דרוגבה, סמואל אטו, עמנואל אדבאיור או אמאורי". מילאן סיימה עונה כושלת במקום החמישי ותשחק בעונה הבאה בגביע אופ"א.

ברוסונרי עובדים קשה על מנת לחזק את הקבוצה, כשהקשר הצרפתי מתיו פלאמיני מארסנל כבר חתם. כעת, במילאן מחפשים חלוץ. "כל החלוצים האלה הם שחקנים עם תכונות מושלמות ואחד מהם יהיה אצלנו. יהיו אצלנו שמות חדשים, אך לא תהי מפהכה. הבסיס שלנו יציב". לגבי המטרות אנצ'לוטי היה חד משמעי: "אנחנו מתכוונים לזכות בעונה הבאה באליפות".

בתוך כך, כוכב מילאן, קאקה, יזדקק ככל הנראה לניתוח בברכו. מילאן אישרה את המידע , עליו דיווחה תחנת טלוויזיה ברזילאית: "הוא יעבור טיפול בברזיל כדי לבדוק את ברכו השמאלית. הפעולה תבוצע על ידי הצוות הרפואי של נבחרת ברזיל". הטיפול שיעבור קאקה ישביתו למשך 15 יום, והוא יחמיץ את משחקי הידידות של קבוצתו נגד פראגוואי וארגנטינה.

דרוגבה התבטא בחודשים האחרונים על רצונו לעזוב את סטמפורד ברידג'. גם אטו נראה בדרך החוצה מברצלונה. לעומתם, אדבאיור הביע לאחרונה את רצונו להישאר בארסנל ואילו אמאורי, הברזילאי מפאלרמו, נראה קרוב יותר ליובנטוס.

ועוד מאיטליה. פיורנטינה החתימה את קשרה הברזילאי של אלמריה הספרדית, פליפה מלו. הקשר בן ה-24, יגיע לפירנצה לבדיקות רפואיות ויחתום על חוזה לארבע שנים. במקביל, הודיעה פיורנטינה על שחרורו של בלם נבחרת צ'כיה, תומס אויפלושי שחתם באתלטיקו מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully