וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "איטליה תודח בסיבוב הראשון ביורו"

מאמן מכבי נתניה נכנס לנעלי הפרשן לפני היורו וסימן את המאכזבת שלו: "השחקנים שם מעבר לשיא". הפייבוריטית של הגרמני: ספרד

מאמנה הגרמני של מכבי נתניה, לותר מתיאוס, התפנה מההכנות לעונה הבאה בקופסא, לניתוח של אליפות אירופה וסימן את הזוכה שלו: נבחרת צרפת. מתיאוס: "לא שיניתי את דעתי, ספרד היא הפייבוריטית שלי. הם נכשלו כל כך הרבה פעמים והפעם זו השנה שלהם". מתיאוס מעריך שלנבחרת של לואיס ארגונייס סגל מצוין, בראשותו של פרננדו טורס, "החלוץ היעיל ביותר בליגת האלופות", כהגדרתו.

מתיאוס טען כי הוא אינו מופתע מהיעדרו של כוכב ריאל מדריד, ראול, מהסגל, ולהערכתו הסיבה לכך נעוצה בעודף הכשרון שיש בסגל של המאמן".

לעומת ספרד, מתיאוס סבור כי אלופת העולם, איטליה, תהיה הכשלון של האליפות. קפטן הנבחרת לשעבר אמר כי בנבחרת של רוברטו דונאדוני יש יותר מדי שחקנים מעבר לשיא כמו פאביו קנאברו, כריסטיאן פאנוצ'י ומרקו מטראצי. ההערכה של מתיאוס: "צרפת תזכה ביורו, הולנד תעפיל מבית
המוות ואיטליה תודח בסיבוב הראשון".

"ההחלטה של דונאדוני שורפת לי מבפנים"

ובארץ המגף, נמשך מצעד המאוכזבים שלא מצאו את דרכם לסגל של דונאדוני. לאחר שפיפו אינזאגי ממילאן הביע את דעתו בעניין, התבטא גם חברו לקבוצה, המגן מאסימו אודו: "שנתיים של הקרבה התבזבזו בגלל כמה שבועות", אמר המגן.

"העובדה שאני בחוץ שורפת לי בפנים ואם להודות על האמת, לא ציפיתי לזה. במשך שנתיים עבדתי קשה, וכל העבודה הזו לא שווה כלום. באותה מידה יכולתי להיכנס לכושר כמה שבועות לפני האליפות", שלח אודו רמיזה עבה לעבר מאמנו. "ציפיתי שהמאמן יבחן את הכושר שלי לפני שיקבל החלטה כזו. ציפיתי קודם כל ממנו שיראה בי אמון ושיקול דעת", סיכם המגן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully