וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולנו מאחורי ג'ון טרי"

בצ’לסי התקשו לנחם את הקפטן שהחטיא פנדל מכריע בגמר האלופות. גרנט: ”ייקח לי הרבה זמן להתאושש מזה”. צפו בחגיגות המנצחים

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שחקני צ'לסי התקשו לנחם אתמול (רביעי) את ג'ון טרי שמירר בבכי אחרי בעיטות ההכרעה בסיום גמר ליגת האלופות. הקפטן של הכחולים החטיא את הפנדל שהיה יכול לגרום לו להניף גביע, שלפי המשחק הוא בהחלט היה ראוי לו, אבל טרי החטיא ומי שחגגו היו גיגס ופרדיננד. מנצ'סטר יונייטד אלופת אירופה.

"מה עוד אפשר להגיד?"

אברהם גרנט, המנג'ר הישראלי של הכחולים, הגיב בתום המשחק בחיבוק חם לבלם שלו, ונתן לו גיבוי מוחלט. "אנחנו פה בשביל טרי", אמר גרנט בסוף המשחק. "אמרתי לו בסוף המשחק שהוא זה שהביא אותנו לאן שהגענו ועכשיו אנחנו נהיה כולנו מאחוריו".

"שיחקנו טוב היום", הוסיף המאמן. "בעטנו פעמיים לקורה. שלטנו ברוב שלבי המשחק. הגענו לפנדלים במצב טוב. טרי פשוט החליק והחמיץ. אני מאוד גאה במה שעשינו השנה אבל אני מאוד עצוב". באשר להמשך דרכה של הקבוצה, אמר גרנט: "זאת לא הולכת להיות הפעם האחרונה שצ'לסי תגיע לגמר".

"עשינו הכל חוץ מלהבקיע את השער השני. מה עוד אפשר להגיד?", אמר גרנט, "אני לא שמח, ואני מאמין שזה יישאר ככה בימים הקרובים. ייקח לי הרבה זמן להתאושש מזה". כשנשאל לגבי עתידו בקבוצה אמר הישראלי: "זה הדבר האחרון שאני חושב עליו עכשיו".

"הכדורים שלנו הלכו אל הקורה ואל המשקוף"

פרנק למפארד נשמע שבור במיוחד בסיום, ולא הצליח לעכל את ההפסד: "זה הרבה יותר מאכזרי. זאת ליגת האלופות. יונייטד ניצחו ברגע האחרון לפני 10 שנים, אבל חייבים לתת להם קרדיט. הם שלטו במחצית הראשונה, והיו יכולים לעלות ליתרון גדול יותר מ-0:1. אבל אז התעוררנו, ואפשר לראות לכמה הזדמנויות הגענו בסוף. הכדורים שלנו הלכו אל הקורה ואל המשקוף". כשנשאל מה דעתו על הבדלי הרמות, אמר הקשר: "אנחנו קבוצה חזקה יותר מהם, זה בטוח".

באשר להחמצה של המשחק, בדמות החטאת הפנדל של ג'ון טרי, אמר למפארד: "היינו בדרך לנצח את הפנדלים, אבל אז ג'ון החליק. זה מאוד אכזרי, אבל זה כדורגל". כשנשאל כיצד לוקח זאת הקפטן, אמר למפארד: "איך הוא לוקח זאת? יכולתם לראות אותו על הדשא. הוא מר צ'לסי. הוא התמצית של המועדון הזה. הוא רצה את זה יותר מכל אחד במועדון הזה. אין הרבה בלמים בעולם שהיו מוכנים לקחת על עצמם את הבעיטה החמישית והמכריעה במשחק כזה, וזאת עדות לאופי שלו, ואף אחד אצלנו לא הולך להעביר ביקורת עליו". למרות ההפסד, למפארד נשאר אופטימי: "אנחנו עוד נחזור. אני מרגיש מרוקן. התכוננתי בשבועות האחרונים למשחק החשוב ביותר בחיי, ואני מאוכזב מאוד בשביל חבריי לקבוצה, אבל אנחנו עוד נחזור".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"גרנט יכול להיות גאה"

התקשורת האנגלית החמיאה הבוקר למנצ'סטר יונייטד על ההישג הגדול, זכייה באליפות אנגליה ואירופה, אבל לא שכחה גם את המפסידים ומאמנם. כתב ה-BBC במוסקבה, ג'ונתן סטיבנסון, החמיא לאברהם גרנט על הישגו והאופן בו שיחקה קבוצתו בגמר.

"אם רומן אברמוביץ' רוצה לשמוע בעצת אישיות כדורגל מהמעלה הראשונה האם להשאיר את גרנט עוד עונה, הוא יכול לשאול את אלכס פרגוסון. למנג'ר יונייטד היו רק מילים חמות על הקולגה שלו, אחרי משחק הגמר". סטיבנסון תיאר את מחיאות הכפיים הג'נטלמניות שקיבל גרנט מצד העיתונאים, כשעזב את מסיבת העיתונאים, וציין כי היו רמות יותר מאשר אלה להן זכה פרגוסון.

"כשצ'לסי פתחה את העונה גרוע, ואחר כך איבדה את מנהיגה, ז'וזה מוריניו, נראה היה כי חלומו אברמוביץ' קורס, ולא מעט בגללו. אם נעבור שמונה חודשים קדימה, לזמן הווה, אפשר להעריך את מה שגרנט השיג. אפשר להבין את רצונו לעונה נוספת כמאמן המועדון. במשחק עצמו, צ'לסי שלו היתה נפלאה, ובאופן לא שכיח, היה כיף לצפות בה. בזכות זה והרבה יותר, גרנט יכול להיות גאה. אם אברמוביץ' ראה את כל הדברים האלה, הוא יעניק לגרנט הזדמנות נוספת לגעת בתהילה. גרנט הרוויח זאת ביושר, פשוט תשאלו את פרגוסון, ותשמעו מה תהיה תשובתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully