וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "זאת הקבוצה הטובה ביותר שאימנתי"

מנג’ר מנצ’סטר יונייטד שיבח את שחקניו אחרי הזכייה בליגת האלופות, והחמיא לגרנט: "הוא עשה עבודה מדהימה העונה". גיגס: ”זה יותר גדול מב-1999”

וידאו: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

כשנשמעה השריקה לסיום 90 הדקות, בוודאי נאמר בכל רחבי העולם המשפט הבא: "היה ברור שזה יילך לפנדלים". בעיטות ההכרעה היו רשומות על המשחק הזה, ואכן, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נפרדו בתיקו 1:1 בתום 120 הדקות החוקיות של המשחק ונכנסו לדו קרב פנדלים מורט עצבים, שנגמר רק בתוצאה 5:6. השדים האדומים של אלכס פרגוסון שלחו את האוהדים המאושרים שלהם לצבוע את הכיכר המרכזית במוסקבה בצבעה המקורי, הצבע האדום.

"מישהו חייב להפסיד"

כשמשחק מוכרע בבעיטות מ-11 מטרים, תמיד יהיה את הגיבור הטראגי שיחמיץ את הפנדל המכריע. כשכל כובד המשחק על הכתפיים שלו, ניגש ג'ון טרי לבעוט את הכדור שיכל להביא לאברהם גרנט את הגביע, אולם טרי החליק ושלח את הכדור החוצה. כמה אירוני כי דווקא הקפטן של הכחולים, השחקן שהעניק את הגב הנרחב ביותר למאמנו הישראלי במהלך העונה, הוא זה שמפסיד עבור גרנט את המשחק. אולם הכחולים של צ'לסי, אשר שלטו במשחק באופן מוחלט במחצית השנייה, יכולים להרגיש מאוכזבים עקב העובדה כי לא הם יהיו אלה שיניפו את הגביע הנחשק.

המנג'ר המנצח, אלכס פרגוסון, נשמע מאושר בסיום. כשנשאל האם הניצחון הערב היה דרמטי יותר מהניצחון על באיירן מינכן ב-1999, אמר פרגוסון: "בהחלט. בגלל איך שעשינו את זה. זאת הפעם הראשונה שניצחתי בפנדלים במשחק גדול. כרונאלדו החמיץ, חשבתי שאנחנו בצרות. אבל אני חושב שהגיע לנו. היו לנו את ההזדמנויות הטובות במשחק. במחצית השניה הם תפסו פיקוד, אבל בהארכה השתפרנו. הם קבוצה מצויינת, והיה משחק טוב. זוהי הקבוצה הטובה ביותר שאימנתי".

הגיבור של המשחק עבור מנצ'סטר יונייטד היה, אם לא מכלילים את ג'ון טרי כמובן, אדווין ואן דר סאר. השוער המבוגר חגג עם חבריו בסיום, אך דאג לעדכן את כולם כי עצירת הפנדל של אנלקה לא היתה מזל. "ידעתי שאני הולך לעצור את זה. זה היום הכי טוב, אני יכול להגיד זאת בוודאות. זכיתי בגביע לפני 13 שנים, הפסדתי אותו לפני 12 שנים, ולקחת אותו עכשיו אחרי כל כך הרבה זמן, עם השחקנים האלו, הקהל והכל, זה פשוט נהדר".

עבור כריסטיאנו רונאלדו, במשך רגעים ארוכים, הערב היה יכול להיגמר בלא פחות מטרגדיה. השחקן הטוב ביותר של האדומים החמיץ פנדל מכריע שמכעט והוביל את קבוצתו להפסד. "חשבתי שאנחנו הולכים להפסיד", אמר רונאלדו, "חשבתי שזה הולך להיות היום הגרוע ביותר בחיי. עכשיו זכינו בשני תארים (ליגת האלופות והאליפות באנגליה), וזה אחד הימים הטובים בחיי. אני מרגיש מאוד גאה. פנדלים הם כמו הגרלה. אף אחד אף פעם לא יודע מי הולך לנצח". כשנשאל האם הוא עומד לעזוב את המועדון המפואר, אמר רונאלדו: "לא, לא. אני הולך להישאר".

"אדווין הציל אותנו"

פרגוסון התפנה בסיום להחמיא לגרנט בצורה מעוררת כבוד. "כשאברהם הגיע לצ'לסי, זה היה כדי לעזור למוריניו, אבל הוא לא יכול היה לחזות את שרשרת האירועים שתוביל אותו לתפקיד", אמר פרגוסון, "זו הייתה תקופה קשה מאוד למועדון אחרי העזיבה של ז'וזה. הרבה שחקנים בסגל היו נאמנים לו מאוד, וזה קשה לאדם חדש להתמודד עם זה, אבל גרנט הצליח במשימה הזאת. הוא עשה עבודה מדהימה, והוא אחראי על עונה מופלאה של צ'לסי".

ריאן גיגס, שכניסתו למשחק שברה את שיא כל הזמנים של בובי צ'רלטון בהופעות בקבוצה, היה נרגש במיוחד בסיום, והתייחס לזכייה בעונת 99', אז זכתה יונייטד מול באיירן מינכן: "אני נהנה מזה יותר משנת 99'. הלילה היה נהדר, והגיע לנו. לשני הצדדים היו הזדמנויות, אבל אף אחד לא ניצל אותן. חייבים לתת קרדיט לאדווין ואן דר סאר, הוא הציל אותנו בסיום".

ריו פרדיננד, שטעות שלו הובילה לשער של צ'לסי, התייחס להחטאתו של למפארד, כשהמשחק עמד בפני הכרעה: "חשבתי שטרי הולך להבקיע. הוא בדרך כלל בועט פנדלים נהדר. לרוע מזלו הוא החליק, וזה יצא לנו נהדר. מישהו חייב להפסיד. היה לנו מזל ככה שאנחנו יצאנו מנצחים. לאדווין היתה הצלה נהדרת".

גם מייקל קאריק נראה המום מהמעמד ומהזכייה, והתייחס למועדון בשבילו הוא נאבק: "בשניה שאתה מגיע למועדון הזה אתה מודע להיסטוריה שלו, וזה מאוד מיוחד. זה הרבה יותר מקבוצה. אנחנו מאושרים שהוספנו עוד פיסת היסטוריה למועדון, ועוד 50 שנה זה יהיה מאוד מיוחד". לגבי החמצתו של הקפטן של הכחולים, אמר קאריק: "לרוע מזלו של טרי הוא החליק, אבל יש קו מאוד דק בין הפסד לניצחון בפנדלים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully