וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: זה כבר לא מקריות

קרית אתא ניצחה את נתניה 80:89, עלתה ל-0:2 בסדרה ביניהן, והתקרבה לליגת העל. גבעת שמואל ניצחה את חיפה 80:93 בסדרת הגמר

תמונת ליגת העל בעונה הבאה ממשיכה להתבהר, ולאחר שזהות היורדת כבר נקבעה (גלבוע/עפולה), ושתי עולות כבר הבטיחו לעצמן מפגש עם מיטב קבוצות הליגה (מכבי חיפה וגבעת שמואל), התקרבה הערב (רביעי) קבוצה נוספת לליגה הבכירה. מדובר באליצור קרית אתא המפתיעה, שניצחה במשחק השני מתוך סדרה של הטוב מחמישה משחקים את אליצור נתניה, 80:89, והיא נמצאת מרחק נגיעה מהכרטיס השלישי והאחרון לליגת העל.

באליצור נתניה ידעו שהפסד הערב יכניס אותם לבור לא פשוט כלל. לאחר שהגיעו כפייבוריטים ברורים לסדרה, ועוד אוחזים ביתרון הביתיות, נחלו הנתנייתים הפסד מפתיע במשחק הראשון, 98:89. הקבוצה עם התקציב הגדול קיוותה לגמול על ההפסד, ולהשוות את הסדרה, במטרה להכריע אותה בחזרה בבית, אבל במקום זה נחלה הפסד נוסף, מול הקבוצה אותה לא הצליחה לנצח מזה שנתיים. המשחק היה צמוד לכל אורכו, ובתחילת הרבע האחרון שתי הקבוצות עמדו על 61:61. אלא שאז לחצו בקרית אתא על הגז, והשאירו את האורחים מאחור באבק.

בזמן שבקרית אתא חגגו, עלו לפרקט בגבעת שמואל הקבוצה הביתית ומכבי חיפה, שכבר החלו לתכנן את הסגל שלהן לעונה הבאה, לסדרת הגמר, כשעל הכף מונחת אך ורק היוקרה. שחקניו של אבי אשכנזי אמנם הדהימו את מוליכת הליגה, נתניה, ועלו על גבה לליגת העל, אך לפחות לפי הערב ניתן היה לקבוע בוודאות שדווקא גבעת שמואל היא הקבוצה הבכירה בליגה. הרבע הראשון היה צמוד, אך אז הגיעה ריצה של 16:30 של המארחים, ומשם והלאה לחיפה נותר רק לרדוף.

קלעו לגבעת שמואל: משה ברנר 27, קרטר 19, ירון להט 17, כהן 10, סקורר 9, איתי גרינבוים 7, ליפשיץ 2.

קלעו לחיפה: אורי קוקיה 17, קובי אייזיק 13, דיון תומאס 12, שניר 11, ג'יי סטרייט וחולי 10 כל אחד, עדי פרג 4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully