וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעימי צפוי לחזור לירושלים בעונה הבאה

21.5.2008 / 18:23

שחקנה של אשקלון יחזור לבירה אך מבהיר, "חשוב שהמאמן שיבוא יבנה עליי". באשקלון ינסו להשאיר את בארט, מאסי וקורי קאר

בהפועל ירושלים יכולים לחייך לפחות בגלל דבר אחד העונה, ההתפתחות של יובל נעימי, שעשה העונה פריצה גדולה בעירוני אשקלון וכרטיסו שייך למועדון מהבירה. אחרי שנתיים סבירות בגבעת שמואל מצא נעימי את מקומו כשחקן חמישייה באשקלון ורשם מספרים מצוינים של 14.4 נקודות ו3.8 אסיסטים למשחק. נעימי כמעט והוביל את אשקלון כל הדרך לפיינל פור אחרי התחלת עונה לא טובה. בירושלים עקבו מקרוב אחרי השחקן, והוא צפוי לחזור לקבוצה בקיץ הקרוב ולהתחרות על מקום ברוטציה של הקבוצה שכה איכזבה העונה.

"לפי מה שהבנתי מירושלים, מתכננים להשאיר אותי העונה בקבוצה", כך אמר היום (רביעי) נעימי בהתייחסו לעונה הבאה. "אני עוד צריך לראות מי יאמן את הקבוצה, שזה עניין מכריע מבחינתי. אני צריך לראות אם המאמן יבנה עליי". לנעימי זו עונה שלישית מחוץ לירושלים כשחקן מושאל, ובקיץ הוא חתם על חוזה בקבוצה לעוד שלוש שנים, "זו פריבילגיה של קבוצות גדולות להחתים שחקנים לכמה שנים ולעמוד בשכר שלהם. מכבי עשתה את זה כל השנים וירושלים התחילה את זה איתי. רק הזמן יגיד אם זה השתלם להם".

למרות סיפור ההצלחה של נעימי העונה, הוא מרגיש קצת פספוס עקב סיום העונה העגום של אשקלון, "אני מבחינתי מאוד תחרותי והתבאסתי קצת על סיום העונה. לדעתי ההפסד שלנו בראשון טרף את הקלפים", הוא אומר אך מפרגן לאנשי אשקלון, "באשקלון מסתכלים על חצי הכוס המלאה, יצאנו מהמקום האחרון עם שלושה ניצחונות על ירושלים ועל רמת גן, ניצחנו את מכבי גם. אף אחד לא ציפה מאיתנו את זה. בסיבוב השלישי שיחקנו בלי מתח וכמו שאומרים על הקצפת, ואם מסתכלים על לפני חודשיים או שלושה חודשים זה הישג ואנחנו מרוצים".

לנעימי תהיה תקופת חופש של כחודש כי כבר ביולי הוא ישתייך לסגל המורחב של נבחרת ישראל. "אני מאמין בעצמי ואם יתנו לי את הצ'אנס אני אוכיח שמגיע לי", אמר נעימי בביטחון רב על היותו שחקן מפתיע בסגל הנבחרת, "אני מודע לכך שיש שחקנים יותר מנוסים ממני אבל שוב אם אקבל את הצ'אנס, אוכיח את עצמי".

באשקלון מנסים לבנות המשכיות

ביום שאחרי סיום העונה, בעירוני אשקלון ינסו לשמור על השחקנים המרכזיים שעשו את הריצה המדהימה בחלק השני של העונה. הספונסר הראשי "אלדן", צפוי להמשיך גם בעונה הבאה ולתת לקבוצה את הגב הכלכלי. בגזרת המאמן, עדי אזולאי ימשיך, לאחר שחתם עוד באמצע הסיבוב השני לחוזה לעונה וחצי. המאזן של אזולאי מיום הגעתו לקבוצה הוא תשעה ניצחונות אל מול שישה הפסדים.

בגזרת השחקנים בקבוצה יעשו מאמצים על מנת להשאיר את שלישיית הזרים המובילה: סטיב בארט, כריס מאסי וקורי קאר. עם בארט, שסיים כמלך הסלים של ליגת ווינר, נעשו שיחות ראשוניות, ואזולאי אף צפוי לפגוש אותו במחנה קדם עונה בשבוע הבא בניו יורק. מאסי, שהגיע לאשקלון במהלך העונה מגראן קנאריה הספרדית והיה על סף עזיבה בשל פציעה, נחשב לאחד מהברגים המרכזיים בקבוצה, אך עם זאת העלות של השחקן עלולה להיות גבוהה מדי.

סיפורו של קורי קאר תלוי בהחלטת משרד הפנים. במידה וקאר יקבל אזרחות, הוא צפוי להיות מהשחקנים היותר מבוקשים בליגת העל, גם על ידי קבוצות הצמרת. במידה ולא, וקאר יימשך לזר, הסיכוי שלו להמשיך באשקלון הוא גבוה מאוד. "הייתי רוצה לראות את קאר באשקלון, וזה לא משנה לי אם כזר או כישראלי, אם כי אם זה יהיה כישראלי זה יהיה בונוס גדול", סיכם את הנושא אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully