וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון היציע שב מביקור בברמן

המשלחת יצאה במסגרת פרויקט מתמשך של חילופי אוהדים, שמטרתו למידת נושא חיזוק ומיסוד חוגי האוהדים. יו"ר העמותה: "צברנו ידע רב"

משלחת ארגון היציע חזרה בתחילת השבוע מביקור גומלין בן עשרה ימים ב"פרויקט האוהדים" של מועדון הפאר הגרמני ורדר ברמן. המשלחת הורכבה מנציגי ה"יציע", עמותת אוהדי קבוצות הספורט בישראל, עמותת אוהדי מכבי תל אביב "השחקן ה-12" ונציגי חוג אוהדי הפועל כפר סבא. המשלחת יצאה במסגרת פרוייקט מתמשך של חילופי אוהדים, שמטרתו למידת נושא חיזוק ומיסוד חוגי האוהדים, כמו גם מאבק האוהדים הכלל אירופאי נגד האלימות במגרשי הכדורגל.

במסגרת המשלחת הלימודית התקיימו סמינרים וסדנאות מקצועיות בתחומים רבים הנוגעים למאבק באלימות במגרשים ובנושאים המשותפים לאוהדים בכל העולם, כגון זכויות אוהדים, הדומה והשונה בהתנהגות המשטרה והקשר עם הנהלות הקבוצות.

נשיא ורדר ברמן, קלאוס דיטר פישר סקר את פעילות המועדון בתחום האחריות החברתית, תחום אשר המועדון נחשב למוביל עולמי, והציג בפני המשלחת תערוכה ייחודית של ההתאחדות הגרמנית אודות שחקני עבר יהודים בגרמניה לפני מלחמת העולם השנייה.

כמו כן למדה המשלחת מקרוב כיצד פועל "פרויקט האוהדים" הגרמני, קיימה טורניר כדורגל מול קבוצה של אוהדים מקומיים וערכה טקס משותף במחנה הריכוז ברגן בלזן. בביקור עצמו צפו חברי המשלחת יחד עם חוגי האוהדים של ורדר ברמן בשני משחקים של הקבוצה – מול האנובר ולברקוזן.

שי גולוב, יו"ר עמותת היציע : "במסגרת המשלחת צברנו ידע רב אשר יסייע לנו בקידום מטרותינו בישראל, בעיקר בשמירה המתמדת על זכויות האוהדים. משלחות מסוג זה מגלות לנו מחדש עד כמה הכדורגל הינו משחק גלובלי, והנושאים בהם עוסקים האוהדים דומים בכל העולם. כמו כן ישנה חשיבות עצומה להעברת הידע והניסיון הרב בין קבוצות האוהדים השונות בעולם. אנחנו ממשיכים בפעילות בתחום ובקיץ תצא משלחת אוהדים נוספת לברלין".

לירן עמילוב ממכבי ת"א 'השחקן ה-12' : "שמחנו ללמוד מהאוהדים הגרמנים על דרכי העבודה שלהם וחזרנו עם רעיונות רבים ליישום בארץ. מצד שני לימדנו את קבוצות האוהדים המקומיות כמה וכמה דברים מהניסיון שלנו. בעיקר הצגנו להם את התשוקה האינסופית של האוהדים הישראלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully