וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטטה במוסקבה כבר החלה

אוהדי מנצ'סטר יונייטד לא חיכו למפגש עם צ'לסי ואברהם גרנט והסתבכו עם אזרחים מקומיים במוסקבה. הספירה לאחור כמעט והסתיימה, ב-21:45 - שריקת הפתיחה

מערכת וואלה!

וידאו: רויטרס; תרגום ועריכה: יאיר דניאל

המשטרה כבר דרוכה היטב

הבירות כבר נשפכות במוסקבה, ואוהדים אנגלים ממשיכים להציף את העיר היום (רביעי) לקראת גמר ליגת האלופות. מהדיווח האחרון עולה כי 15 אלף אוהדי צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד הגיעו בגל האחרון לבירה הרוסית כדי לתמוך בקבוצותיהם הערב.

בתקשורת הרוסית דווח היום כי שני אוהדי מנצ'סטר יונייטד נפצעו במהלך התקפה של מספר מקומיים. הדיווח עצמו הוכחש על ידי דובר המשטרה, יבגני גילדייב, שטען כי הפגיעה היחידה שדווחה לו היא אותה פגיעה של אוהדי היונייטד שרגלו נחתכה מפגיעת בקבוק שבור. "היה לילה שקט אתמול. המשטרה לא קיבלה אף דיווח שהיו מעורבים בו אוהדי כדורגל ואנחנו מקווים שזה מה שיהיה גם הלילה".

אוהדי שתי הקבוצות ממלאים את הבארים ועד כה לא דווח על אירועים מיוחדים. למרות זאת, הרבה יכול לקרות עד 21:45, מועד תחילת המשחק, וכמויות האלכוהול עשויות לעשות את שלהן.

למעלה מ-6,000 שוטרים ושלוש חגורות אבטחה ממלאים את איזור האיצטדיון. מעבר לכך, 9,000 שוטרים מתפרסים הערב ברחבי מוסקבה למנוע חיכוכים בין האוהדים. מעבר לכך, מאות שוטרים מחכים להזנקה, ובמילים אחרות נראה שיש שוטרים בכל מקום.

ולא רק ברחובות מתכננים הפרדה מוחלטת בין האוהדים. גם רחבות ההמתנה בשדות התעופה מופרדות. בכל מקרה, שום סוג של אלכוהול לא נמכר ברחבי האיצטדיון, משהו כדי למנוע מצב אפשרי של השתכרויות מיותרות. מעבר לכך, במסעדות ובבארים אסרו על הבעלים למכור את השתייה בבקבוקי זכוכית.

כרטיסים למשחק נמכרים במחיר של 4,000 יורו (6,255 דולר), בערך פי 20 מהמחיר המקורי. אם תצאו עכשיו, אולי עוד תספיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully