וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה הולך על טבס והיונייטד

שחקן העבר נשאל מי תניף הערב גביע והימר על האדומים. אדבאיור חושב אחרת: "דיברתי עם חבריי מצ'לסי והבנתי שרק נקמה בראש שלהם"

כמעט הכל מוכן למשחק הגדול בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי, וכעת מגיע שלב ההימורים. דייגו ארמנדו מראדונה שם את הכסף שלו על היונייטד, אולי בגלל שבקבוצה משחק בן ארצו, קרלוס טבס.

"אני חושב שמנצ'סטר תנצח את צ'לסי. החבר שלי קרליטוס (טבס) משחק שם", אמר מראדונה. "אני חושב שמנצ'סטר תנצח, למרות שיש לי חברים בשתי הקבוצות". וכעת נשאלת השאלה, האם יש משהו שלא ידענו? האם גם אברהם גרנט הצטרף לרשימת חבריו המכובדת של הגדול מכולם?

עוד קודם לכן סיפר מראדונה על טבס, שעשוי להיות הקלף המכריע הערב (רביעי) של אלכס פרגוסון: "הוא כמו בן בשבילי. מהרגע שפגשתי אותו הרגשתי ככה. פגשתי אותו לפני שש שנים כשהוא היה בבוקה ג'וניורס ומיד זיהיתי שהוא יהיה גדול. הוא מזכיר לי את עצמי כשהייתי בגילו מבחינת הרעב והתשוקה שלו למשחק".

למרות זאת, מי שאולי מכיר יותר מקרוב את היריבות בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד העונה הוא עמנואל אדבאיור מארסנל, שהיה עד למתח עד סיום הליגה, כשבסופו של דבר צ'לסי הפסידה את האליפות.

מבחינתו של אדבאיור, יש רק מנצחת אחת במפגש הזה: צ'לסי. "אחרי שדיברתי עם החברים שלי בצ'לסי, הבנתי שיש להם רק דבר אחד בראש: נקמה. כשקבוצה מונעת על ידי נקמה, קשה לנצח אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully