וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופל: "הייתה טעות בפרסום, סדר המשחקים לא נקבע מראש"

21.5.2008 / 9:16

מכבי ת"א ובני השרון ייפגשו במשחק השני בפיינל פור, למרות שסיימו במקומות 2-3, ובמנהלת הליגה טוענים כי זה היה התכנון המקורי

מנכ"לי הפועל חולון, מכבי תל אביב, בני השרון ועירוני נהריה, ארבע הקבוצות שהעפילו למשחקי הפיינל פור בשבוע הבא, ייפגשו היום (רביעי) בהיכל נוקיה לישיבת תיאום טכנית לקראת משחקי הפיינל פור. בישיבה אמורים המנכ"לים לקבל פירוט על אירועי הפיינל פור, לבחור את כדור המשחק, לקבוע את מיקומי חדרי ההלבשה לכל קבוצה וגם את הספסלים בהם ישבו הקבוצות במהלך המשחקים. כמו כן תעשה בדיקה על ידי האחראי מטעם הוועדה המארגנת בעניין גופיות המשחק וקביעה באילו צבעים תשחק כל קבוצה בכל משחק.

בתוך כך הוחלף סדר משחקי הקבוצות בפיינל פור. לפי תוכנית המשחקים המוקדמת, המשחק הראשון היה אמור להיות בין הקבוצות אשר סיימו במקומות השני והשלישי , והמשחק השני בין המוליכה למקום הרביעי. שבוע לפני הפיינל פור הוחלט כי המשחק הראשון יהיה בין המוליכה הפועל חולון לעירוני נהריה (18:00) ואילו המשחק השני בין מכבי תל אביב לבני השרון (20:50). כמו כן המשחק הראשון יועבר בשידור ישיר בערוץ הספורט והשני בערוץ 10, אשר שידר את משחקי מכבי תל אביב לאורך העונה ביורוליג. לטענת מנהלת הליגה, סדר המשחקים לא נקבע מראש: "הפרסום באתר היה מוטעה והיה מועתק מהשנה שעברה".

אירועי הפיינל פור יחלו באופן רשמי ביום שבת הקרוב, עם ערב הגאלה בוא יוכרזו שחקני העונה ולספונסרים הראשיים של המועדונים. ביום ראשון לאחר מכן תיערך מסיבת העיתונאים לקראת המשחקים, וביום שני ושלישי יתאמנו הקבוצות בהיכל נוקיה לקראת משחקי חצי הגמר ביום שלישי. משחקי הגמר יערכו ביום חמישי ולפניהם ביום רביעי תיערך מסיבת עיתונאים בהשתתפות הקבוצות שהעפילו לגמר.

  • עוד באותו נושא:
  • פיינל פור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully