וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליפשיץ יצטרף לאודסה

21.5.2008 / 8:34

ליפשיץ, שחקנה גבעת שמואל מהלאומית, סיכם את תנאיו בקבוצת התחתית באוקראינה. אבי קזרנובסקי ימשיך בנורדינגן הגרמנית

ליאור ליפשיץ, שחקנה של גינדי גבעת שמואל, יצטרף בעונה הבאה לבי סי אודסה מהליגה הראשונה באוקראינה. ליפשיץ, 24, שגדל במכבי ראשון לציון ושיחק בעונה שעברה בעירוני אשקלון, עלה רק בימים האחרונים עם קבוצתו לליגת העל תוך כדי שהוא קולע 11.4 נקודות ומוסר 6.3 אסיסטים למשחק. אודסה סיימה בתחתית הליגה האוקראינית, וכשפנתה לליפשיץ, המחזיק בחוזה לעונה נוספת, החליטו בגבעת שמואל לא לעמוד בדרכו. השחקן יחל הערב (19:00, אור יהודה), את סדרת האליפות בליגה הלאומית במדי קבוצתו נגד מכבי חיפה.

סוכנו של ליפשיץ, אריק קריין, אשר יצר את הקשר עם הקבוצה האוקראינית בזכות קשריו במזרח אירופה מסר: "אני מכיר את המאמן שם והם התעניינו במספר שחקנים. לליאור היה חוזה לעונה נוספת בגבעת שמואל, והם התנהגו בצורה אבירית ונתנו לו ללכת להגשים את החלום שלו ולשחק באירופה. אני מאמין שבעונה הבאה אודסה, שהיא קבוצה חדשה, תהיה במקום אחר בטבלה".

אבי קזרנובסקי, שחקנה הישראלי של נורינדגן הגרמנית, האריך את חוזהו בקבוצה בעונה נוספת. קזרנובסקי, שלו זו תהיה העונה החמישית בגרמניה, שיחק עם קבוצתו בליגה השנייה העונה, אך העפיל עמה לליגה הראשונה תוך כדי שהוא רושם מספרים נאים של 10 נקודות ו6.1 ריבאונדים למשחק. אחיו של קזרנובסקי, אנטון, שיחק העונה בבאיירן מינכן, ענקית בתחום הכדורגל, המשחקת בליגה הגרמנית השלישית, והעפיל עמה לליגה השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully