וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו זכתה בבחירה הראשונה בדראפט

למרות הסיכוי הנמוך, הבולס חייכו בתום הגרלת הלוטרי. פקסון: "נצטרך לנצל את המזל הכי טוב שאפשר". מיאמי שנייה, מינסוטה שלישית

מיאמי, סיאטל ומינסוטה הסריחו את הפרקט לאורך העונה, ואלילת המזל לא ממש אהבה את הריח. הלילה (בין שלישי לרביעי), הגרלת הלוטרי השנתית, העניקה את הבחירה הראשונה בדראפט דווקא לשיקגו בולס (מאזן 49:33) שסיכויה היה 1.7% בלבד, אבל הנה הוכח שגם זה משהו. בחירת הדראפט של 2008 תתקיים ב-26 ביוני בניו יורק.

עכשיו נראה שהבולס, שקיוו להשתחל לפלייאוף, קצת פחות מאוכזבים מהעונה הזו. השוורים יוכלו לצרף אליהם את מייקל ביזלי (26.2 נקודות ו-12.4 ריבאונדים), הפורוורד האימתני של קנזס סטייט, או את דרק רוז, הרכז המהיר והמוכשר של ממפיס.

"אחרי עונה כזו, היינו חייבים שינוי, ואני חושב שקיבלנו אותו", אמר סטיב שנוולד, סגן נשיא הבולס. "יש לנו הזדמנות לבחון מקרוב את שני החבר'ה האלה, ונחשוב לעומק מי מהם מתאים לנו בקבוצה". ג'ון פקסון, הג'נרל מנג'ר, אהב את התוצאה. "הבחירה מעניקה לנו אפשרות לשפר את הקבוצה. יש לפנינו שני שחקנים מוכשרים וייחודיים. אני יודע שהיה לנו מזל טהור, עכשיו נצטרך לנצלו הכי טוב שאפשר". ומה נטיית לבו? "אחד מהם הוא פוינט גארד", השיב פקסון, "שזה המנהיג והלב של הקבוצה, והשני יכול לשים את הכדור בטבעת ויהיה סקורר". נשמע כמו דרק רוז, ג'וני?

מיאמי שקדה כל השנה על מאזנה העלוב (67:15, הגרוע בליגה), והיה לה סיכוי גבוה של 25% לקבל את הבחירה הראשונה, אבל קיבלה רק את הבחירה השנייה. סיאטל, שקיבלה אשתקד את קווין דוראנט (בחירה 2), קיבלה את הזכות לבחור רביעית, מיד אחרי מינסוטה טימברוולבס. ומה עם ניו יורק ניקס? המאמן החדש מייק ד'אנטוני קיבל את הבחירה השישית, וינסה להפיק ממנה את המקסימום ולשלבה בבניית הקבוצה.

תוצאות הגרלת הלוטרי:

1. שיקגו בולס
2. מיאמי היט
3. מינסוטה טימברוולבס
4. סיאטל סופרסוניקס
5. ממפיס גריזליס
6. ניו יורק ניקס
7. לוס אנג'לס קליפרס
8. מילווקי באקס
9. שארלוט בובקאטס
10. ניו ג'רזי נטס
11. אינדיאנה פייסרס
12. סקרמנטו קינגס
13. פורטלנד טריילבלייזרס
14. גולדן סטייט ווריורס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully