וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם דרוקר יאמן את גרין?

מאמן אוסטנד הוא אחד משלושת המועמדים לאמן את סמארה הרוסית, קבוצתו של הסנטר הישראלי. ספרד: טאו וחובנטוד בחצי גמר הפלייאוף

בזמן שהוא בארץ, ומספר לכל כלי תקשורת ששואל כי בטח, הוא ישמח לאמן את מכבי באם תגיע הצעה, עושה רושם שאלופת המדינה היא לא הקבוצה היחידה שמרחרחת בכיוונו של מאמנה של אוסטנד הבלגית. סרגיי טימופיב, הג'נרל מנג'ר של קבוצת סמארה הרוסית, אישר היום (שלישי), כי דרוקר הוא אחד משלושה מועמדים סופיים לאימון הקבוצה בעונה הבאה. סמארה סיימה את העונה הרגילה במקום התשיעי בליגה הרוסית העונה. הגעה אפשרית של דרוקר עשויה להגביר את סיכוייו של יניב גרין להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה.

לאחר שהפסיד את המשחק הקודם לולנסיה, זה שאיזן את הסדרה ל-1:1, חזר הערב (שלישי) נבן ספאחיה עם קבוצתו, טאו ויטוריה, למשחק השלישי והמכריע. הפתיחה היתה לגמרי של המארחים, שרצו 12:25 תוך הצגת משחק התקפי נפלא. ברבע השני טאו קצת נרגעה, אך איגור ראקוצ'ביץ' המעולה לא נתן לולנסיה צ'אנס לחזור.

האורחים ניסו לעשות קאמבק ברבע השלישי, אך אחוזי קליעה נוראיים ביחד עם הגנה מצוינת של חניכיו של ספאחיה, פחות או יותר סגרו את את הסיפור. 60:81 לטאו, שמנצחת גם את הסדרה 1:2, ועולה לחצי גמר הפלייאוף. את ויטוריה הוביל ראקוצ'ביץ' עם 21, טיאגו ספליטר הוסיף 14. מהצד השני, היה ברור שלולנסיה אין סיכוי לנצח כשרק שני שחקנים שלה קולעים בדאבל פיגרס, שאמונד וויליאמס ורובן דגלאס עם 10 כל אחד.

באותו מצב פגשה במקביל חובנטוד בדאלונה את ג'ירונה. חניכיו של אאיטו רנסס ידעו שהכל תלוי בהם, ומול קהל ביתי עשו את העבודה והתקדמו גם הם לשלב חצי הגמר. המארחים פתחו היטב, ועלו ל-17:25 בסיום הרבע הראשון. הרבע השני המשיך באותה מגמה, כשחובנטוד רק מגדילה את הפער ויורדת למחצית בפער 12 הפרש.

ג'ירונה ידעה שזה עכשיו או אף פעם, והציגה קאמבק נפלא ברבע השלישי הודות ליכולת נהדרת של מארק גאסול, ועד סיום הרבע היא מחקה את כל הפער. אלא שהרבע האחרון היה של רודי פרננדז, שסחב את קבוצתו כל הדרך ל-75:86 בסיום. רודי פרננדז, כוכבה הגדול של הקבוצה שלא הופיע למשחק הקודם, הוביל עם 20 נקודות, כשפאו ריבאס עוזר לו עם 18. מהצד השני, 22 נקודות ו-10 ריבאונדים של מארק גאסול, ה-MVP של הליגה, לא הספיקו.

* זוראן סאביץ', שסיים את תפקידו כג'נרל מנג'ר של ברצלונה, עשוי להתמנות לאותו הג'וב בפורטיטודו בולוניה בימים הקרובים. שני הצדדים הגיעו לסיכום, והם מחכים כעת שהליגה הספרדית תגיע לסיומה כדי להפוך את המינוי לרשמי. סרבי אחר, דרגאן סאקוטה, צפוי להמשיך תחת סאביץ' כמאמן הקבוצה גם בעונה הבאה, במטרה להחזיר את קבוצת הפאר לימים טובים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully