וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס מקנא בנמני

הנהלת הפועל ת"א שוקלת לשתף את יוסי אבוקסיס במשחק מול הפועל כפ"ס כדי לאפשר לו להיפרד מהאוהדים. גוטמן טרם חתם על החוזה

הנהלת הפועל תל אביב בודקת אפשרות לשתף את עוזר המאמן יוסי אבוקסיס במשחק הבית האחרון מול הפועל כפר סבא, בכדי לאפשר לו להיפרד מאוהדי הקבוצה כשחקן, כפי שאפשרה מכבי תל אביב לאבי נמני במשחק האחרון נגד מכבי פתח תקווה. בקיץ האחרון פרש אבוקסיס ממשחק הכדורגל אך לא התאפשר לו להיפרד מהאוהדים, ובקבוצה אישרו כי הם בודקים את האפשרות מול ההתאחדות לכדורגל.

הפועל תל אביב החלה היום (שלישי) בהכנות לקראת המשחק מול מכבי פתח תקווה בשבת. מאמן האדומים אלי גוטמן הגיע למתחם חודרוב היישר ממשרדו של עו"ד שחר בן עמי לאחר פגישה שבה נכח מנכ"ל הקבוצה אריה הרשקוביץ. בסיום הפגישה החליט גוטמן כי הוא נשאר לעונה נוספת בהפועל ת"א, כשהחתימה הפורמלית צפויה להתקיים ביומיים הקרובים. השלושה דנו בין השאר על עתיד סגל השחקנים בקבוצה.

מתחם חודרוב היה הערב עמוס בילדים, אשר זכו לפעילות חינוכית מטעם הקבוצה. בתחילת האימון פנו כמה ילדים אוהדי בית"ר ירושלים לעבר אלי גוטמן וברוך דגו והחלו לקלל אותם, עד שפונו מהמקום על ידי מדריך הנוער. יגאל אנטבי וברוך דגו, שסובלים ממתיחות, ערכו אימוני ריצה בלבד אך שניהם צפויים להיות כשרים למשחק הקרוב.

וינסנט אניימה זומן על ידי ההתאחדות הניגרית לקחת חלק במוקדמות המונדיאל עם נבחרתו. המשחק הראשון ייערך ב-1 ביוני. אניימה הבהיר שכל עוד הקבוצה לא תבטיח את הישארותה בליגה הוא יישאר למשחק האחרון נגד כפר סבא בבלומפילד.

מחר בערב ייערך משחק לזכרו של משה (צ'יקו) בובליל ז"ל, שחקן קבוצת הנוער שנהרג בתאונת דרכים בשנת 2001. המשחק ייערך במתחם האימונים, יחל בשעה 18:00 וישחקו בו קבוצות הנוער של הפועל ת"א ושל הפועל פ"ת. המשחק ייערך לעיני משפחת בובליל, שחקני הקבוצה הבוגרת והצוות המקצועי של כל מחלקות המועדון. הקהל מוזמן לכבד את האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully