וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדחה מוקדמת במוקדמות להראל לוי

הישראלי, ששיחק בסיבוב המוקדמות ה-1 של הרולאן גארוס מול קלץ' (267), נכנע בשתי מערכות 7:6, 7:5. אובזילר ברבע גמר הזוגות באיסטנבול

לא כך רצינו לפתוח הפרומו של הרולאן גארוס. הראל לוי, הטניסאי מספר 2 של ישראל, הפסיד בסיבוב המוקדמות הראשון לאיבו קלץ' הסלובקי, המדורג 267 בעולם 7:6, 7:5 וסיים את דרכו בטורניר.

לוי, המדורג 162 בעולם, הצליח לשבור רק פעם אחת במהלך המשחק, אך כבר במשחקון הראשון הוא דווקא נשבר. מיד הגיעה השבירה שלו שהשוותה ל-1:1, אך מכאן ועד סיום המערכה שמרו השניים על ההגשות עד לשובר שוויון, אז לוי השיג שתי נקודות בלבד ונוצח 7:6 במערכה כולה.

במערכה השנייה השניים שמרו על ההגשות שוב, לוי פספס שלוש הזדמנויות שבירה עד המשחקון השישי במערכה, ודווקא במצב של 5:5, כשנראה היה שהמשחק יילך שוב לשובר שוויון, לוי איבד את שני המשחקונים הבאים וסיים עם הפסד 7:5.

בשורה טובה מגיעה דווקא מציפי אובזילר. אחרי שהודחה בסיבוב הראשון של טורניר היחידות בטורניר איסטנבול, טורקיה (פרסים בסך 200 אלף דולר), היא עלתה לרבע גמר טורניר הזוגות יחד עם סטפאני דובואה הקנדית וניצחה 3:6, 0:6 את סבטלנה קריבנצ'בה (בולגריה) ופמרה אוזגן (טורקיה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully