וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 את מכבי הרצליה במשחק השלמה

ג'וניור ויזה (11), ברוכיאן (13) ואלברמן (90) חגגו יחד עם בית"ר ניצחון בטדי השומם על החניכים של פרדי דוד, שזקוקים לנס כדי להישאר בליגה

באיזשהו מקום אנחנו יוצאים מהמשחק בין בית"ר ירושלים למכבי הרצליה בתחושה שמלכתחילה היה חבל על הטרחה. מה שהיה צריך לקרות קרה, בית"ר ירושלים כצפוי ניצחה, מכבי הרצליה המשיכה להסתבך, והניצחון של הדאבליסטית 1:3 לא משאיר כמעט סיכוי לחניכים של פרדי דוד, שחייבים לנצח בשני המחזורים עד תום העונה כדי להינצל מירידה, וגם אז לא בטוח שזה יספיק.

בהרצליה הופיעו למשחק עם אנרגיות שליליות אחרי ההפסד לבני סכנין בסוף השבוע האחרון, מה שהוריד את הקבוצה למקום האחרון. ואם לפני מספר שבועות בלבד אריאל שיימן ופרדי דוד היו אופטימיים ואולי אף זחוחים לגבי האפשרות שהרצליה תישאר, כעת הפנים שלהם התחלפו בפנים נפולות, שכן גם הם יודעים שרק נס ישאיר את הקבוצה בליגה.

הם קיבלו לכך הוכחה ברבע השעה הראשונה של המשחק, כששני שערים מהירים של הדאבליסטית, שעלתה בהרכב חזק עם שלושה חלוצים, קבעו 0:2 אחרי שג'וניור ויזה (11) ואבירם ברוכיאן (13) הבקיעו. הרצליה הייתה רחוקה מלעשות משהו משמעותי על כר הדשא, אך דווקא למחצית השנייה היא עלתה עם אנרגיות מחודשות. אבי ריקן, שנכנס כמחליף, הכניס חיים וכבש שער מצמק בדקה ה-53, אך החברים שלו, שהיו מעט יותר טובים מבית"ר, התקשו למצוא את הרשת והרבו להחמיץ. בדקה האחרונה גל אלברמן ניצל חור בהגנה של הרצליה וסגר את הסיפור עם שער אחרון במבצע אישי יפה.

כעת הרצליה, שרחוקה ארבע נקודות מהקו האדום, שם נמצאת הפועל כפר סבא, תשחק מול מכבי חיפה האנמית בקרית אליעזר ובמחזור הנעילה, שעשוי להיות משחק הירידה הרשמי שלה, היא תארח את מכבי פתח תקווה, שנלחמת בעצמה על החיים שלה. בבית"ר, לעומת זאת, יכולים להמשיך לחגוג, כי בהילוך ראשון וללא קהל בטדי השומם, גם יכולת בינונית הספיקה לשלוש נקודות.

מהלך המשחק

דקה 9 - כפיר אדרי עם פעולה יפה באגף השמאלי הגביה כדור טוב לשלו מנשה שנותר חשוף מול טברטקו קאלה, אך הנגיחה שלו הלכה החוצה.

דקה 11 - גול! מתפרצת של בית"ר ירושלים הסתיימה בשער כשאבירם ברוכיאן שלח כדור מצוין לג'וניור ויזה, שהתקדם ושלח בעיטה ברגל שמאל פנימה, 0:1 לבית"ר ירושלים.

דקה 13 - גול! הרצליה נראתה רע בהגנה כשטוטו תמוז היתל בחיים מלכה, השאיר אותו ואת הגנת הרצליה מאחור, ניסה לבעוט אך הכדור הגיע לאבירם ברוכיאן, שכבש מקרוב וקבע 0:2 לבית"ר ירושלים.

דקה 40 - ההזדמנות המסוכנת של הרצליה הגיעה כשעומר בוקסנבוים מסר מצוין לאנטויה, שעשה את הסיבוב ושלח פצצה שקאלה הצליח להדוף עם הרגל לקרן.

דקה 53 - גול! אבי ריקן שנכנס כמחליף במקום שלו מנשה קיבל כדור מצוין מאבי קריספיס משמאל ובעט בהזדמנות השנייה שלו באותה התקפה, הפעם פנימה, הרצליה חוזרת, 2:1.

דקה 90 - גול! מתפרצת של בית"ר ירושלים סיפקה את השער האחרון במשחק כשגל אלברמן קיבל כדור מעידן טל, עבר את איתמר ניצן וגלגל פנימה, 1:3 לבית"ר.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, כריסטיאן אלברז, שמעון גרשון, אריק בנאדו, יואב זיו (דוד אמסלם 78), גל אלברמן, דרק בואטנג (עידן טל 54), אבירם ברוכיאן, ג'וניור ויזה, טוטו תמוז, חן עזריאל (תומר בן יוסף 66).

הרכב מכבי הרצליה: איתמר ניצן, איתן עזריה, כפיר אדרי, מיטייה מורץ, חיים מלכה, אסי משיח (דייהו ג'ייאובה 79), מהרן ראדי, אסף קריספיס, עומר בוקסנבוים, שלו מנשה (אבי ריקן 46), צ'טם אנטויה (תומר חמד 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully