וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנלקה: "גרנט דומה לדל בוסקה"

חלוץ צ'לסי עורך השוואה מפתיעה בין מאמנו לשעבר בריאל לנוכחי. אסיין מחזק את ידי המנג'ר. סוכנו של למפארד מזים את השמועות לגבי השחקן

מחר (רביעי) ייערך גמר ליגת האלופות, שכולם מצפים לו. השמועות לגבי המשך דרכו של מנג'ר צ'לסי, אברהם גרנט, רוחשות, כאשר כל יום מתפרסמת ידיעה אחרת לגבי העתיד הצפון לו. בתוך כך, מקבל היום גרנט חיזוק מצמד שחקניו, מיקאל אסיין וניקולאס אנלקה.

"אברהם עשה עבודה נהדרת מאז שהוא לקח פיקוד על הקבוצה לאחר עזיבתו של מוריניו", אמר אסיין. "זה לא היה קל, אבל הוא הראה שהוא מסוגל. יש לו את הסגנון שלו, שהוא טוב לקבוצה. אנחנו עובדים קשה מאוד באימונים וחייבים לעשות הכול בגמר. זה יהיה מספיק עבורנו כדי לנצח".

שחקן נוסף שתומך במנג'ר הישראלי הוא ניקולס אנלקה, שהובא על ידי גרנט באמצע העונה מבולטון. החלוץ הצרפתי סבור שגרנט הוא האיש הנכון להוביל את צ'לסי לזכייה באלופות. אנלקה הגדיל לעשות כאשר השווה את גרנט למאמנו הקודם בריאל מדריד, ויסנטה דל בוסקה.

"הם דומים", הפתיע הצרפתי. "דל בוסקה, כמו גרנט, גם ביישן. הם לא נוטים לדבר הרבה. דל בוסקה רצה לשחק כדורגל, הוא ידע מה הוא עושה וזכינו עימו בתארים. יש להם את אותו הסגנון. כשגרנט מדבר עם השחקנים, אתה חש בטוח. הוא לא צריך לדבר הרבה. כמובן שאני מקווה שהוא יישאר בקבוצה".

סוכנו של למפארד מזים את השמועות לגבי מעבר לאינטר

סוכנו של פרנק למפארד מזים את כל השמועות שהתפרסמו בימים האחרונים ושקשרו את קשר צ'לסי במעבר לקבוצת אינטר. "אין בזה שום אמת", אמר סטיבן קאטנר. "אני לא יודע למה אינטר חושבת כך. אף אחד לא דיבר עימי ואני והבעלים מאסימו מוראטי חברים טובים. העברתי לשם בזמנו את פול אינס, את פטריק ויירה - אם היה משהו הייתי בטוח יודע.

"לפרנק יש משחק גדול ביום רביעי. אחר כך הוא יצטרך להיות עם משפחתו לאחר המוות הטארגי של אימו. הוא צריך להתרחק ולפתור את הבעיות האישיות שלו. רק אז, נשב ונחשוב על העתיד שלו בכדורגל. נדבר עם צ'לסי. זה הכי רחוק שהגענו עד כה. אין שום דבר אחר באופק, אני לא יודע למה זה צף עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully