וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ' על ההורנטס: "זמנם עוד יגיע"

גרג פופוביץ' החמיא להורנטס אחרי שהספרס שלו חלפו על פניהם בדרך לגמר המערב. ביירון סקוט נשאר מעודד: "אנחנו בדרך הנכונה"

סדרת חצי גמר המערב המרתקת בין סן אנטוניו לניו אורלינס נחתמה הלילה (בין שני לשלישי) עם ניצחון החוץ היחיד בסדרה, כשהספרס גברו על ההורנטס 82:91, השלימו ניצחון 3:4 בסדרה ועלו לסדרת גמר המערב מול הלייקרס, שתיפתח בלילה שבין רביעי לחמישי ותשודר במלואה בערוץ ספורט 5.

אחרי שהביסו את האלופה בשלושת משחקי הבית הקודמים בסדרה, נכנעו הצרעות להגנה הרצחנית של הספרס, ולעוד תצוגה הירואית של מאנו ג'ינובילי שנצץ עם 26 נקודות גדולות ותקע למקומיים סכין בלב בכל פעם שהם רק חשבו לחזור למשחק. מהעבר השני רשם כריס פול 18 נקודות, 14 אסיסטים, שמונה ריבאונדים וחמש חטיפות, אבל קצת נעלם ברגעי הקלאץ' והותיר את הבמה לג'נארו פארגו, שלא הצליח להושיע.

טים דאנקן, שהיה סולידי כהרגלו עם 16 נקודות ו-14 ריבאונדים, ייחס את הניצחון לניסיון שלו ושל חבריו: "באמת האמנו שיש לנו סיכוי לנצח כאן. היה לנו המון בטחון בזכות כל המשחקים המכריעים שכבר עברנו". מאמנו, גרג פופוביץ', התפנה לנחם את המפסידים: "שיחקנו הגנה טובה יותר ברבע השלישי ושיתקנו אותם, וזה בעצם היה כל הסיפור מבחינתנו. אני מאושר שזה נגמר. ההורנטס הם קבוצה קשה מאוד לעבור, היתה להם שנה נפלאה, ואני לא חושב שיש ספק שזמנם עוד יגיע".

ביירון סקוט הסתכל על חצי הכוס המלאה בסיום: "כשנתחיל להתכונן לעונה הבאה, אני רוצה שהשחקנים שלי יזכרו בדיוק הם הם הרגישו עכשיו. היינו חייבים לחוות דברים כאלה כדי להבין באמת כמה טוב נרגיש כשנעלה לרמה הבאה. אי אפשר לקפוץ בשנה אחת מלא להיות קבוצת פלייאוף לזכייה באליפות, זה פשוט לא עובד ככה. אבל אנחנו בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully