וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש המועמד המוביל להפועל ירושלים

20.5.2008 / 9:49

בירושלים ינסו לסכם עם המאמן שהביע את רצונו להשאר בגליל עליון. במידה ויכשלו יפנו לבירנבוים. בעונה הבאה התקציב צפוי לרדת

במידה והפועל ירושלים תסיים הערב (שלישי) את העונה ולא תעפיל לפיינל פור היא צפויה להודיע בשבועיים הקרובים על מינוי מאמן לקבוצה. בשלב זה המועמד המוביל לתפקיד המאמן הוא עודד קטש, מאמן גליל עליון, שרק בשבוע שעבר אמר בשיחה לוואלה! ספורט: "אני רואה את עצמי בתור מאמן הגליל גם בעונה הבאה". בירושלים צפויים לפנות לקטש, בשל העניין הרב שהוא צפוי למשוך לקבוצה והספונסרים שהוא יוכל לעזור למשוך. בקבוצה מעיר הבירה חוזים בעונה הבאה עונה לא פשוטה מבחינה כלכלית שכן ארקדי גאידמק צפוי למשוך באופן סופי את תמיכתו מהקבוצה. בכל מקרה תקציב הקבוצה צפוי לרדת.

בגליל עליון ינסו להחתים את קטש על חוזה כבר בימים הקרובים על מנת למנוע תרחיש שהקבוצה תישאר ללא מאמן סמוך לפתיחת העונה, דבר שיפגע בהכנות לעונה הבאה. במידה ובהפועל ירושלים לא יצליחו לסגור עם קטש, המועמד החלופי הוא מאמן בני השרון אפי בירנבוים, שאימן את הקבוצה בסוף שנות ה90 ואף הוביל אותה למקום הראשון בתום העונה הסדירה בעונת 1998/9, אך להפסד כואב בגמר הפלייאוף מול מכבי תל אביב. בירנבוים מוערך מאוד על ידי אנשי הקבוצה, אך בניגוד למאמנים אחרים הוא נחשב למאמן היקר ביותר מבין המאמנים הישראלים, ונחשב למועמד גם למכבי תל אביב.

מועמד נוסף לאימון הפועל ירושלים הוא אריק שיבק, שבימים הללו מאמן את ריקו אמסטרדם, אלופת הולנד, שמוליכה 0-1 בסדרת גמר הפלייאוף ההולנדי מול דן בוש. שיבק אימן בשנים האחרונות באירופה, אך שמר על קשר טוב עם אנשי ירושלים, אך בכל מקרה הוא יבוא בחשבון אם בקבוצה יכשלו בניסיון להחתים את קטש ובירנבוים. גורם בסביבת הקבוצה הוסיף כי בקבוצה שוקלים את מועמדותו של דני גוט לאימון הקבוצה. גוט היה עוזר המאמן של אפס פילזן העונה, סקאוט מכבי תל אביב בעבר וגם אחד המעורבים בבניית הפועל חולון העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully