וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בהולנד: מגרלשווילי ישוחרר מויטסה

התקשורת ההולנדית טוענת שויטסה ארנהיים החליטה לשחרר את הישראלי. המנהל הטכני: "אנחנו צריכים לשחרר שחקנים כדי להחתים חדשים"

התקשורת ההולנדית מדווחת היום (שני) כי המגן הישראלי חיים מגרלשווילי ישוחרר מויטסה ארנהיים, יחד עם שחקנים נוספים במסגרת מהפך כלכלי ומקצועי שיעבור המועדון. על פי הדיווח, ההחלטה בעניינו של המגן התקבלה בקרב ראשי ויטסה שלא מעוניינים להמשיך את ההתקשרות.

המנהל הטכני של ויטסה, מארק ואן הינטום נדרש להגיב על עניין מגרלשווילי ואמר: "הדבר היחיד שאני יכול להגיד הוא שמבחינה פיננסית אנחנו צריכים לשחרר שחקנים כדי להחתים חדשים. הכוונה היא לשחקנים בעלי משכורת גבוהה שלא השתלבו". ואם הינטום המשיך: "אנחנו צריכים חיזוק באופן דחוף וזה עולה הרבה כסף, אנחנו כבר יודעים את מי אנחנו רוצים להביא".

כזכור, מגרלשווילי חתם בקיץ האחרון בקבוצה ההולנדית במהלכה רשם העונה 23 הופעות וכבש שער אחד. במהלך העונה, הוחלף המגן פעמיים בדקות הראשונות של המשחק על ידי המאמן אד דה מוס והפך לגיבור הטראגי של הקבוצה. דה מוס אגב, פוטר מויטסה, שסיימה במקום ה-12 המאכזב, בסיום העונה.

ויטסה כבר שחררה שחקנים בכירים אחרים כמו חברו הקרוב של מגרלשווילי, תיאו ינסן שעבר לטוונטה וחואן לורקה הצ'יליאני. גם החלוץ אבובקרי יעקובו שוחרר לדנדר הבלגית. בעניינו הסכים ואן הינטום לומר: "שחקן שאנחנו כבר לא מצפים ממנו להצליח, אין סיבה לעמוד בדרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully