וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטוסו התחרט: "אני נשאר במילאן"

הקשר שכבר סיכם את תנאיו בבאיירן מינכן, שוכנע להישאר והצהיר: "אסיים את הקריירה במילאן". קאקה לא ישוחרר למשחקים האולימפיים

קשר נבחרת איטליה, ג'נארו גאטוסו החליט להישאר במילאן ולא להצטרף לבאיירן מינכן, בה כבר סיכם את תנאיו. הקשר בן ה-30 שוחח עם סגן הנשיא אדריאנו גליאני והצהיר: "אני לא מתכוון לעזוב כי כל הספקות שהיו לי, הובהרו. אני רוצה להבהיר שזו מעולם לא הייתה בעיה של כסף", אמר גאטוסו במסיבת עיתונאים.

"אסיים את הקריירה במילאן ובוודאות אשאר עד 2011", סיכם הקשר. מילאן תשחק בעונה הבאה בגביע אופ"א, לאחר שסיימה את העונה במקום החמישי. גליאני שחרר הצהרת כוונות לקראת העונה הבאה: "ה-19 במאי הוא תאריך חשוב כי מהיום אנחנו מתחילים לבנות את מילאן החדשה. מילאן מנצחת לקראת העונה הבאה".

באיטליה מדווח עוד כי החלוץ הברזילאי של פאלרמו אמאורי, שהיה על הכוונת בסן סירו, יעדיף כנראה לקבל את הצעתה של יובנטוס, שתשחק בליגת האלופות.

ועוד ממילאן. אכזבה לאוהדי נבחרת ברזיל. מילאן הודיעה רשמית כי לא תשחרר את כוכבה קאקה למשחקים האולימפיים בבייג'ינג. בברזיל קיוו לרשום את קאקה כאחד משלושה שחקנים מעל גיל 23 שכל נבחרת רשאית לכלול בסגלה לאולימפיאדה, אבל הרוסונרי סירבו בתוקף, וזאת למרות שהשחקן עצמו הביע את נכונותו לשחק.

גליאני פרסם הודעה באתר הרשמי של מילאן: "לקראת האולימפיאדה אנחנו מאשרים שנשחרר את השחקנים מתחת לגיל 23 שנכללים בסגל, אלכסנדרה פאטו ורודריגו דיגאו.אבל בשום אופן לא נשחרר שחקנים מעל גיל 23 כמו קאקה. אנחנו לא מאמינים שזה הוגן כלפי קאקה לשחק במדי ברזיל במשחקים האולימפיים".

מתיו הצרפתי מתקרב לרומא

יממה לאחר סיום העונה הדרמטי בליגה האיטלקית, החלה רשמית עונת המלפפונים. ברומא, שלא הצליחה לשים ידה על הסקודטו, מתקרבים להחתמת שחקן רכש ראשון. מדובר בבלם הצרפתי ג'רמי מתיו בן ה-24 מטולוז. בתקשורת הצרפתית דווח כי ראשי טולוז אישרו שמתיו יצטרף לג'יאלורוסי.

מנגד, סוכנו של הקשר אברטו אקווילני אותת לראשי רומא כשהצהיר: "אנחנו מנהלים מו"מ עם ארסנל". וינצ'נזו מורביטו שמייצג את קשר הנבחרת הוסיף: "נראה אם רומא מסוגלת לעמוד בדרישות שלנו". אקווילני, שגדל במחלקת הנוער של רומא, מבוקש בקבוצות נוספות וביניהן ריאל מדריד. ברומא לא היו מוכנים עד כה לשמוע הצעות על הקשר. על פי הדיווחים, ארסנל, שמחפשת מחליף למתיו פלאמיני, מוכנה לשלם 12 מיליון ליש"ט עבור אקווילני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully