וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגנבו שתי מדליות משחקני פורטסמות

גלן ג'ונסון והשוער ג'יימי אשדאון, איבדו את המזכרת מהזכייה בגביע האנגלי לטובתם של גנבים. 0:3 לריינג'רס לפני מחזור הסיום הדרמטי

פורטסמות חגגה ביום שבת זכייה בגביע האנגלי לראשונה מאז 1939, אבל יומיים לאחר מכן נפגמה מעט שמחת הניצחון של שניים משחקניה, גלן ג'ונסון והשוער המחליף, ג'יימי אשדאון. הסיבה: מדליות המנצחים של שניהם נגנבו מהמלון של הקבוצה בזמן שהקבוצה ערכה תהלוכת ניצחון חגיגית.

"אני מאוד מאוכזב ואני רק מקווה שמי שגנב את המדליה, יחזיר אותה", אמר ג'ונסון, ששיחק 90 דקות במשחק הגמר ומנכ"ל הקבוצה, פיטר סטורי, הוסיף: "אם מישהו גנב את המדליות הללו הוא מנע מהשחקנים שלנו את חלום חייהם". המשטרה אישרה שהיום הוגשה תלונה על גניבת המדליות והודיעה שהיא פתחה בחקירת המקרה.

ריינג'רס נצמדה לסלטיק

גלאזגו ריינג'רס הביסה הערב (שני) 0:3 בחוץ את סנט מירן והבטיחה מחזור סיום מרתק בפרמיירליג הסקוטית.

פינאליסטית גביע אופ"א ידעה שהיא צריכה ניצחון, ורצוי רב שערים, כדי להשאיר את חלום האליפות בחיים. הפתיחה הייתה מהממת, כריס בויד כבש ראשון בדקה הרביעית וז'אן קלוד דרשביל הכפיל בדקה ה-23. ריינג'רס תקפה ותקפה אבל כבשה שוב רק בדקה ה-70 מרגלי דרשביל.

כעת, ריינג'רס וסלטיק צמודות בטבלה עם 86 נקודות, כשלירוקים יתרון של ארבעה שערים. במחזור הסיום הדרמטי תתארח סלטיק אצל דנדי יונייטד בעוד ריינג'רס תצא למשחק חוץ אצל אברדין, ותצטרך לחשוב בעיקר על התקפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully