וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק גאסול בדרך לריאל מדריד

19.5.2008 / 15:57

אחרי ההדחה מהפלייאוף במדריד מציעים 2.5 מיליון יורו עבור שחקן ג'ירונה וברצלונה לשעבר. גם ג'רמייה מאסי מועמד, פאפאדופולוס ישוחרר

ה"אל מונדו דפורטיבו" מפרסם היום (שלישי) כי ריאל מדריד שסיימה בשבוע שעבר את העונה בליגה הספרדית, כבר החלה את ההכנות לקראת העונה הבאה, והשחקן הראשון שמנהלי ריאל מנסים להחתים הוא שחקנה של ג'ירונה מארק גאסול. במדריד היו מאוכזבים מאוד מההדחה ברבע גמר הפלייאוף על ידי מלאגה 2:0, לאחר שהקבוצה סיימה את הליגה הסדירה במקום הראשון עם מאזן מרשים של חמישה הפסדים בלבד מתוך 34 משחקים.

מארק גאסול רושם העונה עונה מצוינת במדי ג'ירונה, הוליך את הקבוצה לגמר היול"ב קאפ וזכה בתואר ה-MVP של הליגה הספרדית. במהלך העונה קלע גאסול 16.2 נקודות למשחק והוריד 8.3 ריבאונדים. גאסול הוא אחיו של שחקן הלוס אנג'לס לייקרס, פאו גאסול, ואף הוא נבחר על ידי הלייקרס במקום ה-49 בדראפט הנ.ב.א בשנת 2007. ההצעה שעומדת על הפרק מבחינת ריאל לגאסול היא בסכום של 2.5 מיליון יורו לכל אחת משתי העונות הקרובות. גאסול, שגדל כמו אחיו הבכור בברצלונה, צפוי להפוך לאויב ברצלונה כולה אם יעבור לריאל השנואה ולהלהיט את השנאה בין המועדונים.

שחקן נוסף שבקבוצה מעיר הבירה מנסים לצרף הוא ג'רמייה מאסי, אחד מהשמות החמים ביותר בשוק ההעברות באירופה בקיץ הקרוב. מאסי, שחקנה של אריס סלוניקי, מבוקש כמעט בכל הקבוצות הגדולות, ובריאל ינסו לפתות אותו בסכום שלא יוכל לסרב לו. שחקן בולט שצפוי לא להמשיך בריאל הוא לזארוס פאפאדופולוס, סנטר נבחרת יוון, שהגיע הקיץ לריאל מדינמו מוסקבה ואיכזב מאוד. בעמדת המאמן צפוי לקבל ז'ואן פלאזה את המושכות לעונה נוספת, אם יואשר המשך חוזהו בועד המנהלים של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully