וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבר פלייט איבדה את הראש, ואת המקום הראשון

האוהדים קיללו מהיציע, המאמן סימאונה צעק על השופט והורחק, הלוס מיליונרוס סיימו בתיקו 0:0 מאכזב עם אינדפנדיינטה, וירדו למקום השני

המחזור ה-15 של ליגת הקלאוסורה הארגנטינאית הושלם הלילה (בין ראשון לשני), וריבר פלייט איבדה נקודות יקרות בצמרת, לאחר שנפרדה בתיקו 0:0 מאינדפדיינטה בחוץ. בכך, איבדה ריבר את המקום הראשון בליגה, אליו העפילה אסטודיאנטס, שניצחה 1:2 את חימנסיה לה פלאטה.

אינדפנדיינטה לא ניצחה את ריבר 10 שנים, לא נפלה מיריבתה. בדקה ה-27 לוקאס פוזינרי פרץ לרחבה אך בעט חלש לידיו של חואן פבלו קאריזו. במחצית השנייה ריבר היתה מסוכנת יותר, אבל לא הצליחה להרשית, ואוהדיה המתוסכלים החלו לקלל את השחקנים. מפלס העצבים נסק בשורות האורחים, ומאמנם דייגו סימאונה הורחק בדקה ה-86 לאחר שצעק על השופט.

סן לורנצו החמיצה הזדמנות לעלות למקום השלישי לאחר חזרה ממשחק החוץ שלה נגד הורקאן עם נקודה אחת, אחרי תיקו 0:0. אלופת ליגת האפרטורה, לאנוס, מתאוששת בתחתית, והביסה בחוץ 1:4 את טיגרה. זה היה הערב של חוזה גוסטאבו סנד, שכבש צמד בניצחון הגדול. סנד פתח את מסכת השערים בדקה ה-13, ומתיאס פריצלר הכפיל את יתרון האורחים בדקה ה-23. סבסטיאן אררוס צימק בדקה ה-41, אבל רגע לפני השריקה למחצית היה זה סנד שכבש את השני שלו וקבע 1:3 ללאנוס. סבסטיאן סלומון חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-54.

במשחק נוסף, ניצחה אולימפו בביתה את חימנסיה חוחוי 0:2, משער עצמי של הקטור דסבו (86) ושער של מרטין ווגנר (86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully