וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שראפובה מלכה, פאר לא זזה

הרוסיה עלתה למקום ה-1 בעולם בעקבות פרישת הנין, וטניסאיות העשירייה הראשונה התקדמו שלב. הישראלית נותרה 18 בעולם

דירוג הנשים העולמי בטניס התרגל למציאות החדשה, ואחרי פרישתה המפתיעה של ז'סטין הנין מהמשחק, כל טניסאיות העשירייה הראשונה התקדמו צעד אחד למעלה. הרוסיה מריה שראפובה היא כיום הטניסאית מספר 1 בעולם, והיא מקדימה את הסרביות אנא איבנוביץ' וילנה יאנקוביץ', שזכתה אמש (ראשון) בטורניר רומא. במקום הרביעי מדורגת סבטלנה קוזנצובה, והיא מקדימה את סרינה וויליאמס (ארה"ב), אנה צ'קבטאדזה (רוסיה), אלנה דמנטייבה (רוסיה), ונוס וויליאמס (ארה"ב), מריון ברטולי (הצרפתיה קפצה שני שלבים למקום ה-9) ודניאלה האנטוחובה). פרישתה של הנין לא השפיעה על דירוגה של שחר פאר, שנותרה במקום ה-18 בעולם. ציפי אובזילר קפצה ארבעה שלבים, והיא מדורגת במקום ה-94 בעולם.

רפאל נדאל, שזכה בטורניר המבורג אחרי שניצח בגמר את רוג'ר פדרר, מדורג שני, מיד אחרי השוויצרי. את העשירייה הראשונה בגברים סוגרים נובאק דג'וקוביץ' (סרביה), ניקולאי דוידנקו (רוסיה), דויד פרר (ספרד), אנדי רודיק (ארה"ב), דויד נלבדיאן (ארגנטינה), ג'יימס בלייק (ארה"ב), רישאר גאסקה (צרפת) וסטניסלאס וורינקה (שוויץ). אנדראס ספי האיטלקי קפץ 11 שלבים אל המקום ה-32 לאחר שהעפיל לחצי גמר טורניר המבורג.

במצבת הישראלים לא נרשם שינוי. דודי סלע נותר נטוע במקום ה-61 בעולם, והראל לוי נשאר מדורג כ-162. נועם אוקון ירד שלושה שלבים אל המקום ה-273 בסבב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully