וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: צניחה חופשית בנתניה

הקבוצה שהוליכה את הטבלה ברוב שלבי העונה הפסידה בבית 98:89 לאליצור קרית אתא במשחק הראשון בסדרה, והיא מתרחקת מליגת העל

הכדורסל הישראלי רתח וגעש בשבוע האחרון עם חזרתה של האימפריה מחיפה לליגת העל, ביחד עם גבעת שמואל. אלא שרבים מתעלמים מאחד הסיפורים המעניינים ביותר בנוגע לסדרה של מכבי חיפה, והוא דווקא אליצור נתניה. הקבוצה שהוליכה בבטחה את הטבלה במשך כל העונה, והסתמנה לאורך כל הדרך כפייבוריטית הברורה להעפיל לליגה הבכירה, כשלה דווקא במאני טיים מול קבוצתו של אבי אשכנזי, והערב (ראשון) היא המשיכה את הצניחה החופשית שלה עם הפסד 98:89 מול אליצור קרית אתא, במשחק הראשון בסדרה של שלושה, ממנה תעלה המנצחת אל ליגת העל.

בנתניה לבטח היו מעדיפים לפגוש כל קבוצה אחרת מלבדה של קרית אתא, שסיימה במקום השלישי בעונה הסדירה והפסידה בחצי הגמר השני לגבעת שמואל. קבוצתו של שרון אברהמי ניצחה את שני המשחקים העונה מול הנתנייתים, ולמעשה לא הפסידה כלל למארחים בשנתיים האחרונות. גם במשחק החוץ הערב היא לא הראתה סימני פחד, וכפי שזה נראה כרגע, בהחלט צריכים להיות מודאגים בנתניה. הרבע הראשון קיבל קצב מהיר והיה צמוד מאוד, בסיומו ירדו שתי הקבוצות במצב של שיוויון 25:25. אלא שאז דרכו האורחים על הגז, וברבע נהדר ביצעו ריצה של 20:32, וירדו ביתרון 12 למחצית. נתניה עוד ניסתה לחזור בתחילת המחצית השניה, אבל האורחים לא נתנו לה להתקרב, ונתנו לעצמם סיכוי משמעותי לקראת חזרה משמחת לליגת העל.

קלעו לקרית אתא: דניס קאר 24, אלעד אליהו 17, אבי נניקשווילי 15, אילן נניקשווילי 14, אורי כהן מינץ 13, יואב דביר 11, רז מנשה ומיקי נגרי 2 כל אחד.

קלעו לנתניה: טוני יאנגר 25, אלירן גואטה 23, שחר שעיבי 11, ליאור חכמון 9, חגי בר-אב ומאיר בר דוד 7 כל אחד, אורי גור ושחר נחמיאס 4 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully