וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרלכט זכתה בגביע הבלגי, אייאקס לא תשתתף באלופות

עשתה מהפך כדי לנצח את גנט 2:3 בגמר. ורמוט נכנס כמחליף בדקה ה-74. בהולנד, אייאקס לא השיגה את הכרטיס לליגת האלופות

אחרי שבבלגיה כבר הוכתרה אלופה מזמן (סטנדארד ליאז') נערך הערב (ראשון) גמר הגביע. גנט ואנדלכט התעמתו על הזכות להניף את התואר השני בחשיבותו. המשחק היה רב תהפוכות, בסופו ניצחה אנדרלכט 2:3 וזכתה בגביע.

דווקא גנט היא זו שפתחה טוב והוליכה כבר אחרי שש דקות משער של דומיניק פולי. הקבוצה מבירת בלגיה הצליחה להשוות שתי דקות לאחר מכן משער של יאן פולאק. אבל אדקמני אולופייד השיב את היתרון לגנט בדקה ה-34. במחצית השנייה היו אלה מובארק בוסופה (70) וגיז'רמה ג'ילה (73), שהפכו את התוצאה עבור אנדלרכט. גילי ורמוט, קשרה הישראלי של גנט, נכנס בדקה ה-74 והחליף את פאדיגה. עד הסיום נשמר יתרונה של אנדלרכט.

אם בבלגיה לא נרשמה הפתעה בגמר הגביע, הרי שבהולנד כן הייתה כזו, אבל לא בגמר הגביע, אלא בפלייאוף העלייה לליגת האלופות. הערב נקבע כי אייאקס לא תשתתף בעונה הבאה במפעל הבכיר של היבשת. הקבוצה מאמסטרדם לא הצליחה לנצח באמסטרדם ארינה את טוונטה ושתי הקבוצות נפרדו בתיקו 0:0. המשחק הראשון נגמר בניצחון של טוונטה 1:2, שתשחק בסיבובי המוקדמות של האלופות, בעוד שאייאקס תסתפק בגביע אופ"א.

* ספורטינג ליסבון זכתה בגביע הפורטוגלי, לאחר ניצחון 0:2 בגמר על פורטו. בכך מנעה ספורטינג דאבל מפורטו. 90 הדקות הראשונות הסתיימו ללא שערים. בדקות 110 ו-117 כבש תיו צמד כדי להביא את הגביע לקבוצה מהבירה.

* בגרמניה, הופנהיים ופ.צ. קלן הבטיחו את עלייתן לבונדסליגה, לאחר שבורוסיה מנשנגלדבאך כבר עשתה זאת קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully