וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטאנקוביץ': "יכולים לשנוא אותנו, אבל אנחנו הכי טובים"

את דז'אן סטאנקוביץ' לא מעניין מה חושבים על קבוצתו, אינטר, שזכתה באליפות שלישית רצופה. דה רוסי מרומא מאשים את השופטים

כמה שהאליפות השלישית ברציפות וה-17 בתולדותיה של אינטר כל כך מתוקה. אחרי שני תארים רצופים, שלכל אחד מהם הייתה מודבקת כוכבית קטנה, הצליחו הנראזורי להוריד את התווית מעליהם. זה לא היה קל. אחרי ההדחה מהאלופות, אינטר החלה להתדרדר, ורומא, שהייתה בכושר נפלא, סגרה את הפער. למחזור הסיום הגיעו שתי הקבוצות, כשאינטר מובילה בנקודה אחת בלבד (השיא היה 11), והיא חייבת לנצח כדי לא להיות תלויה באחרות. לכל אלו תוסיפו את המטען של החמצת האליפות ב-2002, מטען של טון על הכתפיים.

אינטר לא הצליחה למצוא את שערה של פארמה עד ההפסקה, ורומא הובילה 0:1 על קטאניה. רוברטו מאנצ'יני, מאמן אינטר המושמץ, לא חיכה יותר מדי ושלח, כמה דקות לאחר ההפסקה, את זלטאן איברהימוביץ'. החלוץ השבדי חזר לאחר היעדרות של כחודש וחצי וכבש צמד בדרך לניצחון 0:2 ולאליפות.

סטאנקוביץ': "אנחנו הכי טובים"

"כולם יכולים לשנוא אותנו, אבל אנחנו הכי טובים שיש", אמר דז'אן סטאנקוביץ', קשרה של האלופה החדשה-ישנה. "זה היה קשה, במיוחד בחודש וחצי האחרון. כולם יכולים לשנוא אותנו, להמציא סיפורים כדי להוריד את רוחנו, אבל אנחנו הכי טובים.

"יש לי הרבה מחמאות לרומא, ששיחקו כדורגל מדהים והאמינו עד רגע הסיום, אבל זה לא צירוף מקרים שאינטר ראשונה בטבלה בשנתיים האחרונות. זה עושה את זה יותר מהנה לזכות באליפות במחזור האחרון, תחת גשם שוטף, כשפארמה נלחמת על הירידה לליגת המשנה".

"לא פחדנו לרגע, כי אנחנו האלופים", אמר דגלאס מאיקון, מגינה הברזילאי של הנראזורי. "הקבוצה הוכיחה שהיא רואיה לזכות בסקודטו. היינו צריכים לרוץ יותר מפארמה ובסוף הוכחנו את העליונות שלנו עליהם".

בתוך המולת הניצחון והחגיגות, נשאלה השאלה הכי מעניינת: האם מאנצ'יני יישאר? לאחר ההפסד לליברפול, הצהיר המאמן כי יעזוב בסיום העונה ואז חזר בו. כעת, מצהיר הנשיא מאסימו מוראטי כי מאנצ'יו יישאר: "אין לאף אחד מה לדאוג, מאנצ'יני יישאר". גם הגנ'רל מנג'ר, ארנסטו פאולילו, תמך בדעתו של הנשיא: "אני מקווה שמאנצ'יני יישאר. הסקודטו הזו שייכת לכולם, אבל מעל לכול היא שייכת לנשיא".

דה רוסי מאשים את השופטים

ברומא, כמובן, היו מאוד מאכזבים. הם הצליחו לסגור כמעט את כל הפער מאינטר, אבל האליפות שוב חמקה מהם. גם בשנה שעברה הם נתנו פייט לאינטר, אבל לא זכו. רומא לפחות תנסה להתנחם, בדיוק כמו אשתקד, בגביע האיטלקי.

"אני אולי מריר, אבל לא אשכח לעולם שבחודשיים האחרונים, כשלאינטר היו קשיים, כולם ראו איך הם ניצחו", רשף קשר רומא, וכיוון את מירב זעמו לשופטים. "לא רציתי לומר שום דבר לפני המשחק האחרון, אבל זה מה שקרה כל העונה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

פארמה מקווה לעתיד טוב יותר

פארמה לא יכלה לעמוד מול המכונה הכחולה-שחורה, נוצחה וירדה לראשונה בתולדותיה לליגה השנייה באיטליה. אבל נשיא הקבוצה, תומאסו ג'ירארדי, דווקא סבור שזו ירידה לצורך עלייה, ושפארמה תצא לעידן חדש.

במהלך העונה פיטר ג'ירארדי את דומניקו די קרלו ומחזור לפני הסיום העזיב גם את הקטור קופר, ונתן את השרביט בידיו של מאמן הנוער, אנדראה מנזו. "אני לא מתחרט על כך שפיטרתי את יד קרלו.

"זה מאוד מר, כמובן, ואני מתנצל בפני האוהדים", הוסיף הנשיא. "הצוות שלי ואני עבדנו מאוד קשה. ייתכן שעשינו כמה טעויות. ירדנו לסריה B, אבל נתחיל משם עם המון התלהבות, והרצון להוכיח שיש לנו הרבה כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully