וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 של שחקן

רפאל נדאל התקאמבק פעמיים מול רוג'ר פדרר בגמר טורניר המאסטרס בהמבורג, בדרך לניצחון 5:7, 7:6, 3:6, העשירי שלו על המדורג 1 בעולם

הפרק ה-16 בקרב הענקים בין רוג'ר פדרר לרפאל נדאל, הטניסאים המדורגים 1 ו-2 בעולם, הסתיים בניצחונו של מלך החימר הספרדי, שגבר על פדרר 5:7, 7:6, 3:6 בגמר טורניר המאסטרס בהמבורג (על סך פרסים של 2.27 מיליון יורו). זה היה ניצחונו העשירי של נדאל על פדרר מתוך 16 מפגשים שהתקיימו בין השניים בארסע השנים האחרונות.

הערב (ראשון) זו שוב הייתה דרמה גדולה, למעשה כמו כל מפגש בין השניים. בניגוד למפגש הקודם בגמר מונטה קרלו, אז ניצח נדאל 5:7, 5:7, הפעם זה היה משחק בן שלוש מערכות ואם זה לא מספיק, רב תהפוכות.

זה התחיל בהצגת יחיד של פדרר, שלמשך שישה משחקונים נהנה מהעובדה שיריבו הספרדי "לא נראה" על המגרש בהמבורג, ועלה ליתרון 1:5. נדאל הפצוע ביקש פסק זמן לטיפול ברגל, וחזר כאילו קיבל זריקת אדרנלין, כדי לשחק את טניס החימר הטוב ביותר בעולם ולנצח בששת המשחקונים הבאים בדרך לניצחון במערכה הראשונה.

נדאל נרגע, והמערכה השניה נפתחה שוב בסימן פדרר. בכל פעם שנדאל הוכיח שיש לו תגובה הולמת למהלכים המבריקים של השוויצרי, פדרר הפתיע אותו בעוד חבטה מהמגוון העצום שלו, בדרך ליתרון 1:4 ו-2:5. ושוב, חל אותו מהפך בלתי מוסבר במשחק הזה, שאיפשר לנדאל לשבור פעמיים בדרך לשיוויון 5:5 ובסופו של דבר לשובר שיוויון. נדאל פתח ב-0:2, אבל ההמשך היה שייך כולו לפדרר, שב-10 הדקות הטובות ביותר שלו במשחק ניצח 3:7 והישווה ל-1:1 במערכות.

במערכה השלישית והמכרעת הגיעה התפנית במשחק, ודווקא נדאל היה זה ששבר ראשון בדרך ליתרון 1:4. המצב הזה כבר היה גדול אפילו על פדרר, שניסה לעשות הכל כדי להישאר במשחק, אבל נדאל כבר היה רחוק ממנו.

פדרר, שזכה במאסטרס בהמבורג בעונה שעברה, איבד תואר נוסף העונה ובנוסף עוד 150 נקודות לנדאל, שדולק אחריו בדירוג העולמי. למזלו של פדרר, גם נדאל לא שיכנע השנה בלא מעט טורנירים והמרחק בין השניים עוד גדול. נדאל המאושר הוסיף עוד תואר לאוסף וזכה בפרס כספי של 360 אלף יורו. כעת, נותר לנו להמתין למפגש הגדול ביותר של עונת החימר - נדאל נגד פדרר בשחזור הגמר של הרולאן גארוס מהעונה שעברה.

פדרר אמר בטקס הענקת הגביעים: "רפא שוב מפגין טניס יוצא מן הכלל לאורך כל עונת החימר. זה מקשה על כולנו, אבל אני מקווה מאוד שזה ישתנה בפאריז.

ינקוביץ' זכתה בטורניר רומא

הטניסאית הסרבית ילנה ינקוביץ' זכתה היום בטורניר החימר ברומא (על סך פרסים של 1.34 מיליון דולר) אחרי שגברה במשחק הגמר על אליז קורנה הצרפתיה (34 בעולם) 2:6, 2:6. בכך ינקוביץ' שמרה על תארה מהעונה שעברה בבירה האיטלקית.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במערכה הראשונה, אלא שינקוביץ' ניצלה יותר מדי טעויות בלתי מחויבות של יריבתה, כדי לעלות ל-1:5. הצרפתיה בת ה-18 הגיבה בשבירה, אבל לא הצליחה לשמור על ההגשות שלה במשחקון הבא, והפסידה במערכה הראשונה. המערכה השניה הייתה חד-צדדית לחלוטין, לקורנה לא היו תשובות ליכולת של ינקוביץ', והתסכול שלה התבטא בפרץ בכי, בזמן שינקוביץ' הזמינה טריינר לטיפול בכתף.

ינקוביץ' (4 בעולם), שיכנעה לאורך כל העונה בטורנירים כמו אליפות אוסטרליה הפתוחה, דובאי ואינדיאן וולס, אבל התואר ברומא היה הראשון שלה השנה והשישי בקריירה המקצוענית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully