וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנטינו רוסי תפס את ההובלה במוטוג'יפי

ה"דוקטור" זכה בגראנד פרי הצרפתי ורשם את ניצחונו ה-90 בקריירה בסבב. מכוניות: סבסטיאן לואב ניצח בראלי סרדיניה

רוכב האופנועים האיטלקי, ולנטינו רוסי, ניצח היום (ראשון) בגראנד פרי הצרפתי בלה מאן, במסגרת הסבב היוקרתי בעולם במירוצי אופנועים, וחגג ניצחון 90 בקריירה. חגיגה לא פחות גדולה מבחינתו של ה"דוקטור" הייתה העובדה שרוסי עבר להוביל בסבב, בתום חמישה מירוצים.

רוסי זינק מהשורה השניה, ביום גשום, והקדים את הספרדי חורחה לורנזו, חברו לקבוצת "ימאהה". לורנזו אגב, התאושש מהתרסקות במירוץ סין מלפני שבועיים, וישב על כיסא בטקס על הפודיום בגלל הכאבים שהוא סוחב מאותה פציעה. קולין אדוארדס האמריקאי סיים שלישי והשלים סוויפ עבור הקבוצה היפנית. אלוף העולם האוסטרלי, קייסי סטונר, סבל מתקלה מכונית וסיים מחוץ לטווח הנקודות.

דני פדרוסה, הרוכב הבכיר של קבוצת "הונדה" סיים במקום הרביעי בלבד והוא זה שאיבד את ההובלה בסבב לולנטינו רוסי. ל"דוקטור" יש כעת 97 נקודות, שלוש יותר מלפדרוסה.

התוצאות מלה מאן:

1. ולנטינו רוסי (איטליה, ימאהה)
2. חורחה לורנזו (ספרד, ימאהה)
3. קולין אדוארדס (ארה"ב, ימאהה)
4. דני פדרוסה (ספרד, הונדה)
5. כריס וורמיולן (אוסטרליה, סוזוקי)

לואב צימק את הפער מהירבונן בראלי

אלוף העולם במירוצי ראלי, סבסטיאן לואב, ניצח במירוץ סרדיניה היום וצימק את הפער הכללי ממיקו הירבונן הפיני לשלוש נקודות בלבד. מירוץ סרדיניה היה השישי מתוך 15 מירוצים בסבב.

הניצחון של לואב באי האיטלקי היה ה-40 במספר שלו בקריירה. לואב, שהוביל עם מכונית הסיטרואן שלו ביומיים הראשונים של המירוץ, הקדים את הפיני מקבוצת פורד בקצת יותר מ-10 שניות, כאשר פיני אחר, יארי-מאטי לטבאלה, סיים במקום השלישי.

הירבונן מוביל בסבב עם 43 נקודות, כאשר ללואב 40 וכריס אטקינסון האוסטרלי מ"סובארו" מדורג במקום השלישי. לואב אמר בסיום: "הייתי צריך לעבוד קשה כל השבוע בשביל התוצאה הזאת, אבל היה לי חשוב מאוד להשיג כאן את הנקודות. מיקו עדיין מוביל בתחרות, אבל אני מאושר מההישג וכמובן ש-40 זה מספר יפה".

התוצאות מסרדיניה:

1. סבסטיאן לואב (צרפת, סיטרואן)
2. מיקו הירבונן (פינלנד, פורד) 10:600 שנ'
3. יארי מאטי-לטבאלה (פינלנד, פורד) 15:300 שנ'
4. ג'יאנלואיג'י גאלי (איטליה, פורד) 1:42:500 דק'
5. דניאל סורדו (ספרד, סיטרואן) 2:05:600 דק'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully