וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו הצהובים התפנו להכנות לעונה הבאה

18.5.2008 / 15:36

אחרי הניצחון על מכבי פתח תקוה והפרידה מנמני, החלו להתעסק במכבי תל אביב במאור בוזגלו, איליה יבוריאן ובלם זר חדש מקרואטיה

במכבי תל אביב מאמינים שהניצחון 1:2 אתמול (ראשון) על מכבי פתח תקוה, הבטיח למעשה לקבוצה עונה נוספת בליגת העל. שער הניצחון של החלוץ יאניק קאמאנן בדקה ה-85 שיחרר הרבה מאוד לחץ בקרב השחקנים, הצוות המקצועי וכמובן הקהל, ואיפשר את כניסתו של הקפטן אבי נימני לכר הדשא בפעם האחרונה.

משחק הפרידה הרישמי של המועדון מנימני צפוי להערך בקיץ הקרוב, כאשר במכבי תל אביב מתכוונים להביא ארצה את אחד ממועדוני הפאר של אירופה. בשלב זה, זהות המועדון טרם ידועה.
השבוע צפויה לצאת ההודעה הרישמית על מינויו של רן בן שמעון למשרת המאמן לעונה הבאה. עוזרו של בן שמעון יהיה מרקו בלבול, ומאמן הכושר המיועד הוא יוסי זיגדון, שמגיע עם המאמן מקרית שמונה. גם החתמתו של ניר לוין למשרת מנהל מחלקת הנוער צפויה להחתם בימים הקרובים.

השבוע מתכוונים בקרית שלום להאיץ את המשא ומתן להבאתו של החלוץ מאור בוזגלו, שנמצא בראש רשימת שחקני הרכש לעונה הבאה. הנהלת המועדון צפויה להיפגש עם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, בכדי לסכם את המשא ומתן הכספי, ולסגור למעשה את העברתו של בוזגלו למדים הצהובים.

בקרית שלום עובדים בימים האחרונים גם בגזרת איליה יבוריאן, כאשר כל הפרטים עם החלוץ כבר סוכמו וכעת נותר להגיע להבנות עם יושב ראש בני סכנין, מאזן גנאים לגבי גובה הפיצוי הכספי שיעבור לסכנין.

גורמים בהנהלת מכבי תל אביב אישרו היום את מועמדותו של הבלם הקרואטי איגור טומאסיץ' לקראת העונה הבאה. טומאסיץ' שיחק העונה בלבסקי סופיה הבולגרית, והיה אחד מהמצטיינים העונה. " אנחנו מעוניינים בטומאסיץ', אבל הוא רק אחד מתוך מספר בלמים שיש לנו על הפרק", אמרו היום במועדון.
במכבי בודקים עדין גם את אופציית השארתו של הבלם האורוגוואי ג'ו ביזארה, כאשר העובדה שקבוצתו האיטלקית קליארי נשארה בסריה A, עשויה לסייע להפחתת העלויות לקראת העונה הבאה.

הבלם הפרגוואי סלביו רודריגו בוחאס גררו, בן ה-18, ייבחן השבוע בקבוצה. הצהובים רואים בגררו השקעה לטווח ארוך ובמידה וירשים ינסו להחתימו במועדון. מדובר בבלם הנחשב לכשרון גדול שמבוקש גם על ידי מספר מועדונים באירופה.

הקונגולזי אלן מסודי צפוי להמשיך במדים הצהובים גם בעונה הבאה, אבל רק בתנאי שיסיים את הליך האזרחות שלו ויהפוך לשחקן ישראלי. "בינתיים הוא לא ממש מתאמץ להאיץ את ההליכים, ברור שאם הוא לא יקבל אזרחות הוא לא ישחק במכבי וגם אם יהפוך לישראלי עדין הדברים תלויים בסכומי הכסף שיהיו כרוכים בעיסקה", אמרו היום בהנהלת הצהובים.

המגן יובל שפונגין, שסובל כבר מספר שבועות מכאבים בשרירי הבטן, סיים למעשה את העונה ויעבור בקרוב ניתוח לטיפול בפציעה. עדין לא ברור אם שפונגין ינותח בישראל או בבלגיה והמטרה היא למעשה להכשירו לקראת תחילת האימונים של העונה הבאה.

נמני: "זה היה אירוע שלא אשכח לעולם"

"רציתי קודם כל שננצח, זה יותר חשוב מאשר אם אבי נמני ייכנס בדקה ה-89 או לא", אמר אבי נמני בסיום הניצחון 1:2 על מכבי פתח תקוה. "לא כל יום רואים אצטדיון כזה מלא ואהבה כזו גדולה. אני מתרגש, אין לי מילים. תודה לכל הקהל, בתור שחקן ניסיתי להביא את מכבי למקומות הכי גבוהים שאפשר, עכשיו אני עושה את זה בכובע אחר. הכי חשוב שנשארנו כנראה בליגה עם הניצחון".

נימני, שתלה את נעליו אחרי קריירה של 18 שנים, היה נרגש מאוד אמש: "בדיוק ככה רציתי להיפרד, זה היה לא רציני שאשחק יותר מכמה דקות. זה אירוע שאני לא אשכח לעולם, ומי שארגן אותו, כל ההנהלה אני מוריד בפניהם את הכובע, הם עשו אירוע למופת. היו שחקנים יותר גדולים ממני שלא זכו לכבוד הזה. זה דבר שצריך לקרות בעתיד. אני מאושר כי הבטחנו את ההישארות בליגה, שזה הדבר הכי חשוב, ואנחנו רוצים לראות את מכבי במקומות אחרים. יש כאן אנשים שיעשו את הכל על מנת שנגיע למקומות טובים יותר ואני מעריך שזה גם יקרה".

בסיום ביקש נימני להודות לחבר ילדות אישי שלו בשם אלון צור, שליווה אותו והיה הקמע שלו לאורך כל שנות הקריירה הארוכה. "אני יודע שאלון שנמצא בארצות הברית וצפה במשחק בטלוויזיה, ואני רוצה להקדיש לו את רגעי האושר שלי הערב", אמר נימני בהתרגשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully