וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה: "המטרה בעונה הבאה, לזכות בליגת האלופות"

חלוץ ליון מאושר אחרי זכייה שביעית ברציפות בתואר, וכבר מסתכל הלאה. שאר שחקני האלופה מדברים על השלמת דאבל עם הגביע הצרפתי

לאחר שזכו בפעם השביעית ברציפות באליפות צרפת, מצב הרוח בליון ממשיך להיות, איך לא, מרומם. למרות, ואולי בגלל שבניגוד לשנים קודמות, אז לקחה הקבוצה אליפות בלי פייט של ממש מיריבותיה, העונה זה הלך צמוד יותר. האלופה הנצחית הבטיחה תואר נוסף רק במחזור האחרון, לאחר הניצחון 1:3 בליון. אנטוני רבלייר מוקיר את הזכיה אחרי מאבק: "אנחנו לא רגילים לזכות במחזור האחרון, עכשיו אנחנו רוצים לזכות בגביע ולהשלים דאבל".

מתיו בודמר מאושר גם הוא. "זה התואר הראשון שלי, ואני מאושר. זה היה חלום הילדות שלי, לזכות עם ליון באליפות". חאטם בן ארפה, שמועמד לשחק בארסנל בעונה הבאה, זכה בתואר הרביעי שלו. "זה מרגיש מיוחד, כי העונה שיחקתי יותר". לעומתו, קארים בנזמנה, שהיה לשחקן הצעיר ביותר לסיים כמלך שערי צרפת, כבר חושב על העונה הבאה. "אני חושב שאנחנו יכולים להיות טובים יותר. המטרה תהיה זכייה בליגת האלופות".

במחזור האחרון נקבעו סופית גם המעפילות לגביעים האירופאים. בורדו תשחק בליגת האלופות, מארסיי תיאלץ לעבור מוקדמות כדי להעפיל למפעל היוקרתי, בעוד נאנסי תסתפק בגביע אופ"א וסט. אטיין באינטרטוטו. היורדות הן מץ, שטרסבורג ולאנס, שאוהדיה התפרעו לאחר התיקו עם בורדו שחרץ את גורלם. אפילו ניצחון של ז'אן פייר פאפן ושחקניו לא היה מספיק, עקב הפרש השערים העדיף של טולוז, והירידה גרמה לאוהדי הקבוצה להתפרעויות עזות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully