וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאריק ממשיך ביונייטד, גם טבז בדרך

הקשר הבין לאומי סגר במנצ'סטר לעוד ארבע עונות. החלוץ הארגנטינאי צפוי גם הוא לקבל חוזה חדש. ג'רארד רוצה עוד כסף לרכש עבור בניטז

כשכל העיניים נשואות לגמר ליגת האלופות במוסקבה ביום רביעי, מתכוננים במנצ'סטר יונייטד גם לשנים הבאות. לאחר שהחתים את ריו פרנדינד לחוזה חדש עד 2013, סגרו ביונייטד על הארכת חוזה גם למייקל קאריק. הקשר, שהגיע לפני שנתיים מטוטנהאם תמורת 14 מיליון פאונד, חתם ל-4 עונות נוספות, והפך את מאמנו הסקוטי למאושר: "מייקל היה מצוין מאז שהגיע, וזה נפלא לדעת שהוא יהיה חלק מהקבוצה גם בעונות הבאות", אמר פרגוסון. בינתיים, מנסים באלופת אנגליה לסגור גם עם קרלוס טבז על חוזה חדש, שכרגע עדיין חתום על חוזה השאלה מווסטהאם. "אחתום כבר עכשיו אם האפשרות תוצע לי", אמר החלוץ הארגנטינאי, והוסיף :" אשמח לשחק בליגה הספרדית ביום מן הימים, אך הליגה האנגלית היא הטובה בעולם".

עדיין באנגליה, סטיבן ג'רארד מנסה לשכנע את ההנהלה להעמיד בידיו של מאמנו בליברפול, רפא בניטז, תקציב גבוה יותר לקראת הקיץ. הקשר הנפלא רוצה לראות את קבוצתו חוזרת סוף סוף להילחם על האליפות, והוא יודע שהדרך היחידה להעמיד פייט אמיתי בפני מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי היא דרך רכש איכותי. "בכל עונה קורה אותו הדבר, כואב לי שכבר בדצמבר אנחנו מחוץ לתמונת האליפות, ואז המאמן מבקש עוד כסף לרכש בינואר". סטיבי ג'י חשב שהעניינים ישתפרו כשהבעלים האמריקאים רכשו את ליברפול, אך כרגע הוא לא בטוח. "זכיתי בכל תואר בליברפול חוץ מאחד. מאכזב לא לזכות באליפות, וזה מה שאנחנו רוצים יותר מהכל באנפילד. כדי שזה יקרה, כולנו צריכים לעבוד ביחד בשביל להשיג את המטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully