וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשו למלך פירסינג

לברון נתן משחק גדול עם 45 נקודות, אבל בוסטון החזירה עם 41 של פול פירס שהוליכו אותה לניצחון 92:97 ו-3:4 בסדרה, בדרך לגמר המזרח

הסיפור של הסדרה בין בוסטון לקליבלנד היה לאורך כל הדרך היכולת של הסלטיקס לעצור את לברון ג'יימס. המלך הציג תצוגות נפל של אחוזים מהשדה, והתקשה למצוא את הסל, בעוד בוסטון הציגה את השלישייה הקסומה שלה, שהובילה אותה עד הלום. אלא שלמשחק הלילה (בין ראשון לשני) הופיע בעיקר פול פירס אצל הירוקים, שנלחם במשך 48 דקות עם לברון במאבק אדיר. לברון רשם את הופעתו הטובה בסדרה עם 45 נקודות (14 מ-29 מהשדה), אבל התצוגה שלו התגמדה לעומת 41 הנקודות של פירס (13 מ-23 מהשדה), בדרך לניצחון של בוסטון, 92:97 ו-3:4 בסדרה.

בוסטון אמנם עולה לגמר המזרח מול דטרויט, אך השיריון הגדול שלה, בדמות המאזן המדהים מהעונה הסדירה, נסדק עמוקות, לאחר ששתי הסדרות שהלכו לשבעה משחקים מול אטלנטה המפתיעה, ומול קליבלנד, הפגינו לא מעט חולשות בקרב קבוצתו של דוק ריברס. מול הפיסטונס הם כבר לא יוכלו להתמקד רק בשחקן אחד, ולקוות שהצוות המסייע יתקפל, כיוון שדטרויט היא כולה צוות מסייע אחד גדול. מה שבטוח, סדרת גמר המזרח מבטיחה להיות מסעירה הרבה יותר מזו נגד הקאבס.

הרבע ראשון ייצג בדיוק את הסדרה, כששתי הקבוצות משחקות כדורסל אגרסיבי מאוד, מרבות להחטיא מבחוץ, וקולעות רק 31 נקודות ביחד, בסופו הוליכה בוסטון 13:18. את הרבע השני פתח פול פירס עם המון אנרגיה, והריץ את בוסטון ליתרון דו ספרתי, אבל מן העבר השני הוא נתקל בלברון ג'יימס, שלא חיכה עד לרבע האחרון, וסיים את המחצית הראשונה עם 23 נקודות, בסיומה הוליכו הסלטיקס 40:50.

מייק בראון שאג על חניכיו במחצית ואמר להם להאמין וללכת חזק יותר לריבאונד, ונראה שהם הפנימו, כשחזרו עד לפיגור 59:56 ברבע השלישי, אבל אז הגיעה עוד קפיאה בהתקפה שנתנה לבוסטון לברוח. השואו דאון המשיך כשהמלך התעורר ברבע הרביעי עם שתי שלשות רצופות, ו-2 דקות לסיום, חטיפה שלו ודאנק הורידו את ההפרש לנקודה בלבד. אלא שבמצב של מינוס 3, 24 שניות לסיום הלך ג'יימס לסל ומצא רק אוויר, ושתי קליעות עונשין מוצלחות של אלן, בצירוף החטאה מהקו של לברון, סגרו את הסיפור שנקרא קליבלנד בפלייאוף העונה.

פול פירס הוליך את קלעי בוסטון עם 41 נקודות ו-5 אסיסטים, בעוד קווין גארנט מסייע לו עם 13 ו-13 ריבאונדים. פי ג'יי בראון תרם 10 מהספסל כולל סל ענק דקה לסיום שהעלה את ההפרש ל-4. ראז'ון רונדו קלע 8 והוסיף 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, שחיפו על משחק עלוב של ריי אלן, שסיים עם 4 נקודות.

ל-45 הנקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים של לברון ג'יימס הצטרפו רק 15 הנקודות של דלונטה ווסט, בעוד שאר שחקני הקבוצה קלעו בספרות בודדות. לאילגאוסקאס היו אמנם 8 נקודות אבל רק 5 ריבאונדים, סאשה פאבלוביץ' הוסיף 7, ג'ו סמית' תרם 6 נקודות משלו, ואנדרסון וארז'או הוסיף 5.

דייויד ווסט ישחק במשחק השביעי

חדשות טובות לניו אורלינס הורנטס: דייויד ווסט ישחק במשחק השביעי והמכריע בסדרה, בלילה שבין שני ושלישי. הפורוורד הנהדר, שהופל אל הפרקט בחוזקה על ידי רוברט הורי במשחק הקודם, נהנה ממספר ימי מנוחה, וצפוי לעלות בחמישיה למשחק הגורלי. עדיין במערב, סטיב נאש צופה גדולות למייק דאנטוני בניו יורק. "העיר הולכת לאהוב אותו", אמר הרכז הקנדי, "אם מישהו יכול להחדיר בהם מעט אופטימיות חזרה, זה מייק".

* רשת ESPN מפרסמת כי טים דונהי, שופט ה-NBA שעמד במרכז פרשיית ההימורים בקיץ שעבר, הימר על כ-14 משחקים שהוא שפט בעונה שעברה. דונהי הודה באשמה בקיץ, ואמר כי הוא הימר במשך 4 עונות על משחקים ששפט. משפטו של השופט במיל' צפוי להתחיל ב-22 במאי, ועונשו עשוי להגיע ל-25 שנים בכלא.

* אם למישהו היה ספק באשר להשתלבותה ב-WNBA, קנדיס פארקר הוכיחה לפנות בוקר (ראשון) כי היא לא ממש ברמת הליגה, אלא מעל. פארקר קבעה שיא נקודות בהופעת בכורה עם 34 אישיות, כשהיא מנפצת את השיא של סינתיה קופר מ-1997. הסופרסטארית החדשה של הליגה הוסיפה גם 12 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, בדרך לניצחון 94:99 על אלופת הליגה, פיניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully