וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "היינו צריכים לזכות יותר פעמים בצ'מפיונס"

מאמן יונייטד מקווה למחוק את אכזבות העבר עם הנפת גביע ברביעי ומחמיא לגרנט: "אנשים יכולים לזכות בחוזה של 10 שנים על הישגים כאלו"

התקשורת האנגלית המשיכה לטעון בסוף השבוע שאלמלא יזכה בליגת האלופות, אברהם גרנט יפוטר מצ'לסי, אבל המאמן הישראלי זכה לתמיכה דווקא מכיוון מעט מפתיע, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון.

"הם סיימו במקום השני בליגה והגיעו לגמר ליגת האלופות", אמר הסקוטי, "אלוהים, אנשים יכולים לזכות בחוזה של 10 שנים על הישגים כאלו. בטח לא היה לו קל, כי הוא לא היה מוכר. הוא היה מאמן ישראלי שהגיע אלינו כמה פעמים כדי לצפות באימונים שלנו".

פרגוסון גם אמר שצפה את התפתחויות הדברים בשנה האחרונה: "כשהוא הגיע לצ'לסי הייתה לי הרגשה שזה יותר מרק עוזר מאמן. חשבתי לעצמי שבטח יש שם בעיות, אבל הוא עשה עבודה טובה".

למי ששכח, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד יפגשו בגמר ליגת האלופות ביום רביעי ופרגוסון התייחס לאלמנטים הפיזיים של יריבתו: "הם קבוצה שקשה לנצח. הם גדולים, חזקים ופיזיים. יש להם ניסיון והם מצליחים לעשות ניצחונות 0:1 די בקלות. זו הדרך שהייתה להם בכמה שנים האחרונות. יהיה חשוב שנבטא את עצמנו ונשחק את הכדורגל הטוב ביותר שלנו".

המנג'ר הסקוטי, שזכה העונה באליפות עשירית שלו עם השדים האדומים, גם הודה: "אני חושב שליגת האלופות קובעת את המעמד של שחקנים ושל קבוצות ואני חושב שהיינו צריכים לזכות בה יותר פעמים. אני מסתכל אחורה על האכזבות שהיו לנו מול בורוסיה דורטמונד בחצי הגמר ב-1997 ומול לברקוזן בחצי הגמר ב-2002 ואני חושב שהיינו צריכים לנצח בשתי הפעמים. אבל עכשיו יש לנו הזדמנות להוסיף גביע לזה מ-1999".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully