וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודחה מהפלייאוף הספרדי

קבוצתו של חואן פלסה הודחה ברבע גמר הפלייאוף הספרדי אחרי הפסד 88:86 למלאגה, ו-2:0 בסדרה. ז'לגיריס קובנה זכתה באליפות ליטא

העונה הנוראית של ריאל מדריד נמשכת. לאחר שהודחה מהיורוליג ולא הגיעה לפיינל פור שהתקיים אצלה בבית, הודחה הערב (שבת) קבוצתו של חואן פלסה רבע גמר הפלייאוף הספרדי, ולמעשה גמרה את העונה. ריאל, שהפסידה את המשחק הראשון בסדרה בבית למלאגה, יצאה כשהיא יודעת שהפסד יחסל לה סופית את העונה, נאבקה, אך לא הצליחה לצאת מהבור אותו חפרה לעצמה, והפסידה 88:86.

מלאגה תפסה פיקוד כבר מהפתיחה ועלתה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון, אבל רבע שני של 16:24 לזכותם של המדרידאים החזיר אותם למשחק. המארחים שוב פתחו מבערים ועלו ליתרון 7 ברבע האחרון, שמרה על ריכוז בסיום ועלתה לחצי הגמר. ברני רודריגז וקרלוס קאבזס קלעו 22 נקודות כל אחד למלאגה. לריאל: לואיס בולוק 28, צ'רלס סמית' 12.

ז'לגיריס קובנה זכתה באליפות ליטא הערב, לאחר ניצחון על יריבתה השנואה, ריטאס וילנה, 75:81, בהארכה. ז'לגיריס הגיעה למשחק כשהיא מצויידת ביתרון 1:3 בסדרה, כשהיא יודעת שניצחון יקנה לה את תואר האליפות. ריטאס פתחה טוב את המשחק, כשהיא מעוניינת מאוד לא לתת לאורחים לחגוג את הזכייה במגרשם הביתי, והוליכה במחצית ביתרון 8.

אלא שאז הגיע הריצה של האורחים, שחזרו למשחק וכפו הארכה ברבע האחרון. ב-5 הדקות הנוספות היתה רק קבוצה אחת על המגרש, ז'לגיריס רשמה ריצה של 6:12, וזכתה במשחק ובאליפות. דחואן קולינס הוליך את קלעי ז'לגיריס עם 15 נקודות, יונאס מאצ'יוליס הוסיף 14, ארליוס ז'וקאוסקס 12. לריטאס: מינדאוגס לוקאוסקס 19, קנן באיירמוביץ' 16.

גם באיטליה משחקים פלייאוף, ובמשחק הרביעי בסדרה הערב, ניצחה רומא את קאנטו 53:63, והצטרפה לסיינה בחצי גמר הפלייאוף. שחקניו של יסמין רפשה פתחו היטב את המשחק הודות ליכולת טובה של רוקו לני אוקיץ', וסיימו את הרבע ביתרון 17:21. הרבע השני המשיך באותה מגמה, כשרומא מגדילה את היתרון אל מול המארחת הנחותה, ויורדת לחדרי ההלבשה ביתרון דו ספרתי, 28:38.

קאנטו עלתה למחצית השניה חדורת מוטיבציה בנסיון להציל את העונה, ודקות טובות של ג'ראלד פיץ עזרו לצמצם את הפער עד 44:48 בסיום הרבע, אך הרבע האחרון היה שייך לרומאים. ארזם לורבק החל להפציץ מבחוץ, כל הדרך לניצחון 53:63 במשחק, 1:3 בסדרה, ועלייה לחצי גמר הפלייאוף. אוקיץ' ולורבק הובילו את רומא עם 12 נקודות כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully