וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה 0:2 את מכבי הרצליה

מכבי הרצליה צנחה למקום האחרון בטבלה עם הפסד ביתי 2:0 לבני סכנין, שחזרה למקום השלישי בזכות שערים של יבוריאן (11) וחאמד גנאים (78)

הקאמבק מול קרית שמונה בשבוע שעבר הכניס הרבה אמונה בקרב שחקני מכבי הרצליה, אבל הערב (שבת) חזרה הקבוצה לדרכה המוכרת עם הפסד ביתי 2:0 לבני סכנין, שהחזיר אותה למקום האחרון בטבלה, ובצוותא עם הניצחונות של יריבותיה לתחתית בני יהודה ומ.ס אשדוד, סיבך את מצבה כהוגן. הרצליה שיחקה לא רע במשך רוב המשחק, בעיקר אחרי שני חילופים התקפיים שערך פרדי דוד במחצית, אבל סכנין היתה יותר מסוכנת. שער מוקדם של איליה יבוריאן בדקה ה-11 העלה אותה ליתרון, וחאמד גנאים סגר את הסיפור בדקה ה-78 עם השני.

הרצליה יכולה להתנחם בכך שיהיו לה שלוש הזדמנויות להציל את עורה, כיוון שביום שלישי הקרוב היא תתארח אצל בית"ר ירושלים, שכבר הבטיחה את האליפות, למשחק ההשלמה של השתיים, ולאחר מכן תצפין לחיפה, למשחק מול עוד קבוצה שכבר אין לה על מה לשחק, לפני שתסגור את העונה במשחק ביתי מול מכבי פתח תקוה.

סכנין הגיעה לבונבוניירה עם שני הפסדים רצופים שקצת הרחיקו אותה מהמקום השלישי המוביל לגביע אופ"א, אבל הניצחון יחד עם הפסדה של קרית שמונה הציב אותה מחדש בעמדת זינוק טובה להשגת הכרטיס לאירופה, כבר בעונתה הראשונה מאז חזרה לליגת העל.

מהלך המשחק

דקה 11 - גול! איתמר ניצן, שחזר מפציעה ופתח בשער במקומו של אמיר אדרי, הדף רע מאוד נסיון בעיטה של מאור בוזגלו, איליה יבוריאן ניצל את המתנה וגלגל מקרוב פנימה - 0:1 לסכנין.

דקה 38 - הרצליה שלטה במשחק אבל לא הצליחה להגיע למצבים, בעוד שמהעבר השני שלח בוגדן אפוטסו כדור רוחב מסוכן, אותו פספס מאור בוזגלו בסנטימטרים.

דקה 45 - כפיר אדרי שלח טוב את מהראן ראדי שבעט חזק מ-20 מטר אבל לא מצא את המסגרת.

דקה 65 - יבוריאן חדר לרחבה בחיפוש אחר השני שלו והופל על ידי אסף קריספיס, אבל משרוקיתו של אסף קינן נדמה.

דקה 78 - גול! למרות השיפור במשחקה של הרצליה שיזמה וניסתה, עקץ חאמד גנאים מהעבר השני כשכבש מקרוב אחרי בישול נהדר של בוזגלו - 0:2 לסכנין.

הרכב מכבי הרצליה: איתמר ניצן, אסי משיח, חיים מלכה, מיטייה מורץ (שליו מנשה 46), כפיר אדרי, מהרן ראדי, אסף קריספיס, עומר בוקסנבוים (ג'וש קנט 70), אבי ריקן (דייהו ג'ייאובה 46), צ'טם נטויה, תומר חמד.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עבד רבאח, ליאו קרופניק, יא יא פטי, איסלאם כנעאן, לוקאש סורמה, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים (מהראן אבו ריא 85), בוגדאן אפוסטו (חיים בנון 77), מאור בוזגלו (עלא אבו סלאח 90), איליה יבוריאן.

דוד: "יש לנו סיכוי, גם אם קלוש"

פרדי דוד נשמע מיואש בסיום: "אני חייב להאמין ששחקני כדורגל עושים את כל המאמץ, לא תמיד זה מצליח אבל יש לנו סיכוי, גם אם קלוש, ונעשה את כל שאנחנו יכולים כדי לקחת את כל הנקודות עד סוף העונה. אם נעשה את זה, נישאר. ואם לא, נעשה כל שביכולתנו כדי לרדת כמו גברים."

אלישע לוי היה מרוצה: "אני שמח שייצרנו הרבה הזדמנויות. לאחר הגול הרצליה יצאה קדימה וניצלנו את זה כדי להבקיע את השני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully