וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאפאלוקאס בדרך החוצה מצסק"א

עיתון ספרדי מפרסם כי רכזה הנהדר של אלופת אירופה עשוי לעזוב עקב שכרו הגבוה. מחנה ריבוק: גלינארי ובאטום בפנים, כספי בחוץ

צרות בגן עדן? ה"אל מונדו דפורטיבו" הספרדי מדווח היום (שבת) כי כוכבה היווני של צסק"א מוסקבה, תיאו פאפאלוקאס, בדרכו לעזוב את הקבוצה. הרכז הנפלא מחזיק בחוזה הגבוה באירופה (10.5 מיליון דולר ל-3 שנים), ולא ברור אם קבוצת הפאר הרוסית מעוניינת להמשיך את ההתקשרות עם הסופרסטאר.

אלופת אירופה יודעת כי אם תוותר על פאפאלוקאס, הרכז לא יתקשה למצוא מועדון אירופי בכיר אחר שישלם לו את שאר החוזה, כך שהרוסים לא צפויים לשלם ליווני פיצויים, באם יעזוב. הקבוצה שמוזכרת כמועמדת המובילה לקלוט את פאפאלוקאס היא אולימפיאוקס, שמנסה להתאושש משנתיים בינוניות למדי בזירה האירופית. הימצאותו של פנאיוטיס ינאקיס, מאמן הנבחרת היוונית באולימפיאקוס, עשויה להשפיע על החלטת כוכבה של צסק"א לחזור למולדתו אחרי שש שנים ברוסיה.

עדיין באירופה אבל עם קריצה אל מעבר לים, מחנה ריבוק השנתי בטרוויזו שבאיטליה הוא הזדמנות טובה עבור שחקנים אירופאים לשפר עמדותיהם לפני הדראפט המתקרב. בהיבט הפרובינציאלי, קצת מאכזב לראות כי שמו של עמרי כספי לא ברשימת השחקנים שנרשמו, אך למרות זאת המחנה צפוי להיות מעניין מתמיד. רוב העיניים יהיו נשואות לדנילו גלינארי האיטלקי וניקולה באטום הצרפתי, שצפויים להיבחר בתחילת או אמצע הסיבוב הראשון. המחנה ייערך בתאריכים 7-10 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully