וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד האחר של בוואריה

בעוד שבאיירן סגרה את העונה עם 1:4 על הרטה, ירדה נירנברג לליגה השניה עם הפסד 2:0 לשאלקה. ברמן סיימה שניה עם 0:1 בלברקוזן

המחזור ה-34 והאחרון בבונדסליגה נערך הערב (שבת), וכיוון שבאיירן מינכן הבטיחה זה מכבר את זכייתה באליפות, מוקד העניינים עבר לקרבות התחתית והמאבקים על העפלה לליגת האלופות וגביע אופ"א. נירנברג היתה זקוקה לנס כדי להינצל, אבל הפסידה 2:0 לשאלקה ונשרה לליגה השניה, שנה אחת בלבד אחרי שהניפה את הגביע הגרמני.

ארמיניה בילפלד שרדה למרות שסיימה רק ב-2:2 עם האלופה היוצאת, שטוטגארט. ניצחונה של שאלקה לא הספיק לה כדי לתפוס את המקום השני, המוביל ישירות לליגת האלופות, כיוון שורדר ברמן עשתה את העבודה שלה עם 0:1 קטן על באייר לברקוזן, והכחולים מגלזרקירשן נאלצו להסתפק במקום השלישי, בדרך למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה.

הפסדה של לברקוזן מנע ממנה להשיג את הכרטיס לגביע אופ"א, כשוולפסבורג (עם 2:4 על דורטמונד) והמבורג (עם 0:7 מוחץ על קרלסוהה) חולפות על פניה. הדאבליסטית הטרייה, באיירן מינכן, התעללה בהרטה ברלין עם 1:4 חגיגי במיוחד, כולל שלושער של מלך שערי הליגה ושחקן העונה, לוקה טוני.

נירנברג - שאלקה 2:0

הרבה קבוצות לאורך השנים איבדו גובה אחרי עונה מוצלחת, אבל נירנברג התעלתה על עצמה עם מהפך של 180 מעלות, ממחזיקת הגביע אשתקד ליורדת לבונדלסיגה השניה העונה. הבווארים הגיעו למחזור האחרון בפיגור של שתי נקודות מאחורי ארמיניה בילפלד אבל האמינו ביכולתם להיחלץ עם ניצחון ביתי. הבעיה היתה שלשאלקה היתה משימה משלה, המקום השני, והיא לא התכוונה לוותר.

הקפטן האורח, מרסלו בורדון, נעץ את המסמר הראשון בארון של נירנברג בדקה ה-20, וכשהבשורה משטוטגארט על כך שארמיניה בילפלד מוליכה 0:1 הגיעה לפרנקנשטדיון, היה ברור שהסיפור גמור. בורדון עוד הספיק להשלים צמד בדקה ה-61, והאוהדים המקומיים הרימו דגל לבן.

שטוטגארט - ארמיניה בילפלד 2:2

הכחולים ידעו שתיקו לא יספיק להם במידה ונירנברג תנצח, ועלו ליתרון מוקדם מרגלי רוברט טצ'ה הצעיר בדקה העשירית. השוואבים, שעוד חלמו על מקום בגביע אופ"א, עשו מהפך עם פנדל של מריו גומז בדקה ה-75 ושער של מנואל פישר עשר דקות לאחר מכן, אבל כריסטיאן איגלר איזן בדקה ה-88, חילק את הנקודות, ושטוטגארט תיאלץ להתנחם בהופעה באינטרטוטו.

באיירן מינכן - הרטה ברלין 1:4

ערב המחזור הוליך לוקה טוני, שחקן העונה הנוכחית, בשלושה שערים בטבלת מלך השערים על פני מריו גומז, שחקן העונה שעברה. טוני הבין ששלושער של גומז ינשל אותו מהבלעדיות על התואר, והגיב בשלושער נהדר משלו. המפציץ האיטלקי פתח את החגיגה בדקה השלישית, והוסיף את השניים הנוספים בדקות 28 ו-60, כשפרנק ריברי מצטרף לחגיגה בדקה ה-33 עם שער משלו. ואלרי דונוצ'יבסקי צימק לאורחים בדקה ה-84.

הקהל באליאנץ ארנה ניצל את משחק הסיום של העונה כדי להיפרד מאוליבר קאן, במשחקו האחרון בקריירה, ולעודד את פיליפ לאם, המגן המצוין שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה לפני ששוכנע בסוף השבוע האחרון להישאר על ידי המאמן הבא של באיירן, יורגן קלינסמן.

באייר לברקוזן - ורדר ברמן 1:0

גם תיקו היה מספיק לחניכיו של תומאס שאף כדי לשמור על המקום השני, אבל מרכוס רוזנברג לא הסתפק בכך. החלוץ השבדי הנהדר כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-80, ועזר לברמן לסיים עוד עונה רבת תהפוכות ברגל ימין. לברקוזן, שהחלה את המחזור במקום הרביעי וסיימה אותו עמוק במקום השביעי, קילקלה לעצמה עונה יפה עם הפסד ביתי מרגיז.

בורוסיה דורטמונד - וולפסבורג 4:2

אז שטוטגארט ולברקוזן מעדו, והותירו לוולפסבורג את ההזדמנות להסתער על גביע אופ"א. הזאבים של פליקס מגאת הגיבו עם הצגה בדורטמונד שהעניקה להם את הכרטיס המיוחל. סשה ריטר פתח את מסכת הכיבושים בדקה השלישית, מרסליניו הכפיל כעבור שלוש דקות נוספות. אלכסנדר פריי הוותיק הקטין בדקה ה-25, אבל החטיא פנדל שהיה יכול להשוות בדקה ה-42. מרסל שייפר העלה את האורחים ל-1:3 בדקה ה-62, וגם שער נוסף של פריי שבע דקות לאחר מכן לא עזר לצהובים-שחורים, כיוון שגראפיט סגר את הסיפור בדקה ה-77.

המבורג - קרלסוהה 0:7

הקבוצה הצפונית נפרדה ממאמנה הוב סטיבנס, שיערוק לפ.ס.וו בעונה הבאה, עם שביעייה נהדרת שהבטיחה לה את המקום בגביע אופ"א, שם ידריך אותה מאמנה הבא, אקס טוטנהאם מרטין יול. רפאל ואן דר וארט, שעדיין לא ברור אם יעזוב הקיץ, כבש את הראשון בפנדל בדקה ה-23. אז הגיע ההצגה הפרטית של חוזה פאולו גררו. החלוץ הפרואני הפגיז שלושער בדקות 35, 43 ו-49, לפני שפיוטר טרוקובסקי שם את החמישי בדקה ה-57, ואיביצ'ה אוליץ' הוסיף צמד בדקות 78 ו-87.

תוצאות נוספות:

פרנקפורט - דואיסבורג 2:4
האנובר - אנרגי קוטבוס 0:4
בוכום - האנזה רוסטוק 2:1

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully