וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטלנד: ריינג'רס מתרחקת מהאליפות

לאחר ההפסד לזניט בגמר גביע אופ"א, סיימה ריינג'רס בתיקו 1:1 עם מאת'רוול, וגורלה תלוי בסלטיק. צסק"א מוסקבה זכתה בגביע הרוסי

העונה של ריינג'רס הגיעה ככל הנראה לסיומה. אחרי ההפסד לזניט בגמר גביע אופ"א ביום רביעי, נראה כי גם חלום האליפות המקומית נמוג היום (שבת). שחקניו של וולטר סמית' הגיעו למשחק מול מאת'רוול בידיעה שכל תוצאה מלבד ניצחון תשאיר לסלטיק מעט מאוד עבודה בהבטחת התואר. הפתיחה דווקא האירה פנים לסגנית מחזיקת גביע אופ"א, והלחץ השתלם בדקה ה-29, אחרי שער של הבלם כריסטיאן דיילי. אלא שאז נסוגה ריינג'רס לאחור, וכריס פורטר הבקיע את השוויון חמש דקות מפתיחת המחצית השניה. הלחץ של ריינג'רס לא עזר, והיא כעת תלויה ביריבתה המושבעת, שמובילה עליה בשלוש נקודות.

ברוסיה, ידעה צסק"א מוסקבה כי הפסד לאמקאר פרם הקטנה בגמר הגביע יהיה בגדר מחדל. קבוצת הפאר הרוסית שעממה את הצופים במחצית הראשונה, שהסתיימה ב-0:0 מאכזב, אך מאז הקצב רק נהיה מטורף יותר. פרם עלתה ליתרון מפתיע בדקה ה-57 מרגליו של ניקולה דרינצ'יץ', והדהימה את כל רוסיה בדקה ה-64, כשתומיסלב דוימוביץ' עושה 0:2. לצסק"א היה ברור ששינוי חייב להגיע, וואגנר לאב הנהדר צמצם שתי דקות מאוחר יותר ל-1:2. צסק"א הגבירה את הלחץ, ובדקה ה-74 השווה אלבס ג'ו ל-2:2. הקבוצות הלכו להארכה, בה ניסו שתיהן שלא להפסיד, ואז לפנדלים. בבעיטות ההכרעה בא לידי ביטוי הנסיון הרב של שחקני צסק"א, שעמדו בלחץ, כשמנגד מחמיצה פרם 3 מ-4 הבעיטות שלה. צסק"א מנצחת 1:4 בדו קרב הפנדלים, וזוכה בגביע הרוסי.

באיטליה, נפתח המחזור האחרון במשחק מטורף בין סמפדוריה ויובנטוס. סמפדוריה הגיעה אל המשחק בידיעה שמקומה בגביע אופ"א לעונה הבאה מובטח, וגם יובה ידעה כי הכרטיס לגביע האלופות לא יכול לברוח. לכן, הקבוצות עלו למשחק משוחררות לגמרי, והמשחק היה נראה בהתאם. יובה פתחה נהדר, ואלסנדרו דל פיירו העלה אותה ל-0:1 בדקה ה-7, בעוד דויד טרזגה הכפיל את התוצאה בפנדל בדקה ה-16. סמפדוריה חזרה לעניינים עוד במחצית הראשונה, הודות לשערים של קאסאנו בדקה ה-22, ומאגיו בדקה ה-39. שניות לפני המחצית קיבל קאסאנו הזדמנות להשלים צמד ומהפך, אך הוא החמיץ פנדל. במחצית השניה הקצב מעט נרגע, ולאחר שמוחמד סיסוקו השאיר את יובנטוס בעשרה שחקנים בדקה ה-60, כבש הנסיך את השני שלו חמש דקות מאוחר יותר. סמפדוריה לא ויתרה, והשיגה את השוויון המיוחל עשר דקות לסיום, מרגליו של וינצ'נזו מונטלה הבלתי נגמר. שתי הקבוצות מסיימות עונה טובה עם חיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully