וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מאוד מאושרים"

מאמן בני יהודה, יעקב אסייג, יודע כי הניצחון על הפועל כפ"ס (0:3) יעזור מאוד לכתומים במאבק ההישארות. טביב: "גילינו חוסר אכפתיות"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: יועד כהן

"צריך לקחת את כל 6 הנקודות הבאות"

החניכים של יעקב אסייג וחזי שירזי ניצחו בצורה משכנעת את חניכיו של אלי אוחנה בתוצאה 0:3, והכניסו את שכונת התקווה לאווירת חג. משה ביטון הוביל את הקבוצה עם שני שערים נהדרים. קובצ'ביץ' הוסיף שער משלו מבעיטה חופשית מצוינת. בבני יהודה יכולים להפחית את מינון הסיגריות ולהתחיל לחשוב על תוכניות לקיץ רגוע. בכפר-סבא המצב שונה לגמרי והירוקים מהשרון חייבים להתעורר לפני שימצאו את עצמם מחליפים את הכח רמת גן בליגה הלאומית.

גיבור המשחק, משה ביטון, לא יצא מגדרו בסוף המשחק. "תמיד כיף לכבוש שערים", אמר החלוץ. "כל הקבוצה נתנה משחק טוב וזה כיף לנצח. יש לנו עוד מאבקי ירידה, ואנחנו צריכים לדאוג להישאר בליגה. צריך לקחת את כל 6 הנקודות. אנחנו צריכים כל נקודה כדי להישאר בליגה. כרגע אני גם בעונה הבאה בבני יהודה".

מאמן בני יהודה, יעקב אסייג: "אני לא רוצה להיות מאמן אבל אני מסתכל קדימה. אנחנו מאוד מאושרים, אבל זה עוד לא נגמר. הגענו למצבים טובים בחצי הראשון, אבל בחצי השני עשינו עבודה טובה ביותר. ברגע שאתה מבקיע גול במשחק כזה, הקבוצה השניה הולכת קדימה. אמרתי לשחקנים שלי שאם הגיע הרבה קהל, שילכו קדימה ויחפשו גולים. עשו גם לנו את זה, אז למה שלא נעשה את זה לאחרים? אנחנו מסתכלים לעבר המשחק הקרוב. אם לא נעשה עוד 3-4 נקודות בליגה, אז לא עשינו היום כלום".

בהפועל כפר-סבא התקשו להסתיר את אכזבתם מהמשחק בבלומפילד. "גילינו חוסר אכפתיות, אדישות וזה חבל כי זה משחק שהיה חשוב לנו", אמר אלי טביב לאחר המשחק. "נותרו עוד שני משחקים ואנחנו לא יודעים מה יקרה עם שאר הקבוצות. אני מאוד מאוכזב מצורת המשחק שלנו. פיק ברכיים קוראים לזה, וזה חבל. השחקנים היו צריכים לשחק עם יותר ביטחון. הקהל עשה עבודה לבני יהודה, והם עודדו אותם כל המשחק, וזה נתן להם את הדחיפה לרוץ יותר. אצלנו לא רצו, לא שיחקו והיו מבוהלים משום מה. אני לא רוצה להיכנס האם אנחנו ראויים או לא ראויים להישאר בליגה. כמו שהם שיחקו היום בחוסר התלהבות- זה לא נראה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully