וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא יכלנו לבקש יותר לפני הרולאן גארוס

רוג'ר פדרר ינסה להגן על התואר שלו בטורניר בהמבורג מול לא אחר מאשר רפאל נדאל, שגבר על דג'וקוביץ'. יאנקוביץ' מול קורנה בגמר רומא

רוג'ר פדרר ורפאל נדאל כבר סיפקו לנו מפגש מרתק בפתיחת עונת החימר הנוכחית, אז גבר הספרדי על השוויצרי 5:7, 5:7 בגמר טורניר מונטה קרלו. מחר (ראשון) ייפגשו השניים בפעם השניה העונה ובפעם ה-15 בכלל, בגמר טורניר המאסטרס על חימר בהמבורג (על סך פרסים של 2.27 מיליון יורו).

פדרר השיג בעונה שעברה את תואר החימר היחידי שלו על אותו מגרש, ומה שהופך את המפגש הזה לעוד יותר מעניין זו העובדה שניצחון של נדאל יקצץ את הפער בין השניים בדירוג העולמי.

פדרר עלה היום (שבת) ראשון לאיצטדיון המקורה, וגבר ללא מאמץ מיוחד על אנדראס ספי האיטלקי בתוצאה 3:6, 1:6. נדאל, מלך החימר, התאמץ יותר מול המדורג 3 בעולם נובאק דג'וקוביץ', לפני שניצח 5:7, 6:2, 2:6.

המפגש בין פדרר לנדאל יהיה כאמור ה-15 במספר, כאשר נדאל מוביל 6:9 במאזן הפנימי ביניהם.

שראפובה פרשה, יאנקוביץ' בגמר מול קורנה רומא

ילנה יאנקוביץ', הטניסאית הסרבית, העפילה היום (שבת) לגמר טורניר רומא על חימר, לאחר שיריבתה בחצי הגמר, מריה שראפובה, פרשה עקב פציעה, כך הודיעו מארגני הטורניר. בגמר תפגוש יאנקוביץ' את אליז קורנה, בת ה-18 המפתיעה מצרפת. קורנה גברה על אנה צ'קווטדזה 6:3 4:6 3:6.

טורניר החימר ברומא של הנשים אופיין בלא מעט פציעות, כפי שהתרחש בשבועות הקודמים בטורניר הגברים. קורנה הצרפתייה העפילה לחצי הגמר, אחרי פרישתה של סרינה וויליאמס. גם ויקטוריה אזרנקה פרשה במהלך הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully