וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א ניצחה את מכבי פ"ת 1:2

אבי נמני נכנס להופעת הפרידה שלו מהכדורגל הישראלי בדקה השלישית של תוספת הזמן מול מכבי פ"ת. מכבי ת"א ניצחה 1:2

לא ברור מה הרגיש אבי נמני, הסמל של מכבי תל אביב בשנות התשעים ובשנות האלפיים, בסיומו של הערב הזה באיצטדיון בלומפילד. מצד אחד, הופעת הפרידה שלו מהכדורגל הישראלי נמשכה פחות מדקה. מצד שני, הקבוצה שלו חגגה במשחק הזה ניצחון 1:2 על מכבי פתח תקוה והישארות סופית בליגה. בסופו של דבר, נראה שהכבוד שהוא קיבל מ-12 אלף הצופים בצהוב בבלומפילד, השכיח במעט את הפגיעה בכבוד העצמי, כתוצאה מהחילוף המאוחר.

הערב הזה התחיל והסתיים בפסטיבל נמני, אבל הוא לא היה רחוק מלהסתיים בצורה מביכה ביותר עבור הצהובים, אלה עם היומרות הגדולות לעונה הבאה. זה התחיל יפה, כשליאור ז'אן העלה אותם ל-0:1 בדקה ה-15, אלא שהיתרון הזה החזיק מעמד 21 דקות, עד לשער שיוויון של סולי צמח בנגיחה.

המצב המביך הזה, מבחינתם של הצהובים, נותר בעינו עד לדקה ה-87, כשבמקביל ניסה ניר לוין לשכנע את נמני להיכנס, והשני לא הסכים. ספק אם ניר לוין, שהיה בגבו למגרש, בכלל ראה את אותו שער של יאניק קמנאן, הסקורר הגדול שלו העונה, שהשאיר סופית את קבוצתו בליגה.

באשר למכבי פתח תקוה, היא תילחם נגד הירידה בשני המחזורים שנותרו עד לסיום העונה. בסיום המחזור הנוכחי, היא רחוקה בנקודה בלבד ממ.ס אשדוד, שנמצאת מקום אחד מתחתיה, ומתחת לקו האדום.

מהלך המשחק

דקה 14 - הזדמנות מסוכנת ראשונה במשחק. ג'ונתן אסוס שלח מסירה מצויינת לאלן מסודי, שמצא את עצמו לבד מול השער, אבל לא הצליח להשתלט לגמרי על הכדור ובעט החוצה.

דקה 15 - שער! קרן למכבי תל אביב מצד ימין. דן רומן הגביה, ההגנה של מכבי פתח תקוה לא כיסתה את ליאור ז'אן, והקשר האחורי של הצהובים נגח בעצמה מעשרה מטרים, דרך הקרקע ולרשת. 0:1 למכבי תל אביב.

דקה 18 - רוביל סרסור נהנה ממסירה מדוייקת לראש ונגח ממרכז הרחבה, יבריץ' הדף מצויין החוצה.

דקה 30 - הזדמנות מצויינת לאורחים כאשר לירן כהן פרץ משמאל ומסר כדור רוחב, שהיה קרוב מאוד לשער חשוף. סרסור וטל בן חיים לא הצליחו להשתלט עליו וההגנה הצהובה הדפה.

דקה 36 - שער! עומר דמארי קיבל מסירה על קו ה-16 מצד ימין, פרץ לרחבה תוך כדי שהוא עובר את מישאלוף והגביה כדור רוחב מדוייק לראשו של סולי צמח, שנגח מקרוב פנימה. מכבי פתח תקוה הישוותה ל-1:1.

דקה 38 - רוביל סרסור זיהה את יבריץ' מחוץ לשער וניסה להפתיע אותו מרחוק בכדור קשתי שעבר מעל למשקוף.

דקה 56 - הזדמנות מסוכנת לפתח תקוה. טל בן חיים פרץ משמאל לתוך הרחבה, עבר את מישאלוף ושיחרר בעיטה חזקה לקורה של הפינה הרחוקה.

דקה 74 - יאניק קמנאן השתלט על כדור במרחק 15 מטרים מהשער ובעט חזק מעל למשקוף.

דקה 76 - קרן לפתח תקוה מצד שמאל, סולי צמח הגיע לכדור ונח לידיים של יבריץ'.

דקה 81 - מבצע אישי של דן רומן, שרץ עם הכדור כ-20 מטרים, הסתיים בבעיטה מ-16 מטרים מעל למשקוף.

דקה 87 - שער! רודי חדד פרץ מצד שמאל ושלח מסירה נהדרת ליאניק קמנאן, שהיה חופשי בצדה הימני של הרחבה ובעט חזק לרשת. מכבי תל אביב עולה ל-1:2.


הרכב מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', רביד גזל, ג'ו ביזארה, משה מישאלוב, ארז מסיקה, דן רומן, ליאור ז'אן (דור מלול, 67), ג'ונתן אסוס, יוסי שבחון (רודי חדד, 77), אלן מסודי (אבי נמני, 90), יאניק קאמאנן.

הרכב מכבי פתח תקווה: אוהד כהן, אסמעיל עאמר, קובי גנון, ניצן דמארי, נאור פסר, חאבייר דירסאו, סולי צמח, לירן כהן (רועי בקל, 74), טל בן חיים, עומר דמארי (דני פרדה, 85), רוביל סרסור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully