וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה את נתניה 0:3 וזכתה באליפות

לאחר חודש של המתנה, וכשגביע המדינה בידיהם, דרסו שחקני בית"ר ירושלים את מכבי נתניה עם 0:3, וזכו בדאבל היסטורי. ברוכיאן, זנדברג ותמוז כבשו לאלופה ומחזיקת הגביע

לפני מעט יותר מחודש, היו בקבוקי השמפניה מקוררים, מנוערים, וממתינים להתפרץ. אלא שבמקום נוזל תוסס, נפרצו דווקא השערים באיצטדיון טדי, הקהל פרץ אל המגרש 4 דקות לסיום המשחק מול מכבי הרצליה, והמשחק פוצץ. הקבוצה מהבירה נאלצה להמתין עוד חודש שלם עד שזכתה הערב (שבת) לחגוג באופן רשמי את האליפות. קבוצתו של יצחק שום גברה על סגניתה בליגה, מכבי נתניה 0:3, והשלימה זכייה בדאבל, לאחר שכבר חגגה את הזכייה בגמר גביע המדינה בשבוע שעבר. לקבוצתו של ראובן עטר, שעוד פינטזה בתחילת הערב על ניצחון שיפתח מחדש את מאבק האליפות, לא נותר עתה אלא לנסות ולשמור על המקום השני בטבלה.

נתניה נראתה בפתיחה כמו קבוצה שבאמת ובתמים מאמינה בעצמה, והחלה לתקוף את שערו של קאלה, אך ללא הצלחה. המשחק התחיל לתפוס קצב, ובדקה ה-34 זכו הצהובים לחגוג, לאחר שיד של מעבי הובילה לפנדל, אותו שלח ברוכיאן פנימה. נתניה עוד ניסתה לחזור, אבל בית"ר עלתה בטירוף למחצית השניה, נהנתה משער של זנדברג בדקה ה-58, ו-4 דקות מאוחר יותר השלים טוטו תמוז את התוצאה, ושלח את האפסנאי להביא את בקבוקי השמפניה המאובקים. הפעם הקהל לא פרץ אל המגרש, ושחקני בית"ר חגגו על הדשא עם ההקפה המסורתית.

מהלך המשחק

דקה 24: טאזמטה החל בדהירה, עבר 30 מטרים בדרך אל הרחבה, אבל נעצר שם על ידי עידן טל.

דקה 30: הזדמנות נהדרת לבית"ר כשברוכיאן הרים כדור לרחבה, שטראובר הדף לא טוב, ובואטנג שלח את הכדור אל מעל לשער.

דקה 34: גול! נגיעת יד של טל מעבי ברחבה הובילה לפנדל לזכות של בית"ר. ברוכיאן ניגש לבעיטה ושלח אותה פנימה, 0:1 לבית"ר.

38: יואב זיו פרץ נהדר ושלח טיל מ-25 מטרים, אבל הכדור היה גבוה.

דקה 49: תמוז קיבל כדור טוב מטל, ומ-6 מטרים בעט החוצה מזווית צדדית.

דקה 54: זנדברג קיבל כדור ענק בתוך הרחבה, אבל מול שטראובר הקשר לא הצליח למצוא בעיטה, וקיבל רק קרן.

דקה 58: גול! טוטו תמוז הגיע מול שטראובר, אבל השוער הדף, אלברמן ירה את הריבאונד אך גם הוא נהדף, ונזדברג שלח את הריבאונד השלישי פנימה, 0:2 לבית"ר.

דקה 62: גול! בית"ר לא עצרה, תמוז קיבל כדור נהדר מברוכיאן, ומול שטראובר הפעם לא החמיץ, 0:3 לבית"ר.

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו, אריק בנאדו, שמעון גרשון, כריסטיאן אלברז, עידן טל, גל אלברמן, דרק בואטנג, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג, טוטו תמוז.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, גולן חרמון, אבי סטרול , דדי בן דיין, אלמוג כהן, טל מעבי, דלה ימפולסקי, תיירי טאזמטה, פרנסיס קיויו, אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully