וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד ניצחה 0:2 את קרית שמונה

דימיטר מקרייב שבר את בצורת ההבקעות שלו עם צמד (דקות 10 ו-30) במשחק החזרה של המאמן לאשדוד ב- 0:2 על קרית שמונה

אחרי ההפסד האחרון של מ.ס אשדוד בנתניה במחזור הקודם הוזעק יוסי מזרחי באופן בהול מקפריסין על מנת לעזור לקבוצה מעיר הנמל לשרוד בליגת העל. עד כה, נראה שהטריק עבד. הערב (שבת) ניצחה אשדוד במשחק החזרה של מזרחי לקווים 0:2 את עירוני קרית שמונה, ונחלצה מהמקום האחרון בטבלה.

דימיטר מקרייב, הרכש הבולגרי המצוין שנחת באשדוד בינואר, לא מצא את הרשת לאחרונה ושבת מכיבושים בחמשת המשחקים האחרונים, אבל נדמה שהגעתו של מזרחי החזירה אותו לחיים, וצמד פרטי שלו בדקות 10 ו-30 השאירו את הניצחון בבית.

למרות שלוש הנקודות היקרות, עדיין נמצאים האשדודים מתחת לקו האדום, ושני המשחקים האחרונים שלה קבוצה, בסכנין ובבית מול חיפה, יקבעו סופית האם תצליח לשרוד עונה נוספת בליגת העל.

בקרית שמונה לא התביישו לדבר על העפלה לגביע אופ"א כבר בעונתה הראשונה של הקבוצה אי פעם בליגה הבכירה, אבל על פי היכולת שמפגינים חניכיו של רן בן שמעון בשבועות האחרונים, אין להם מה לחפש באירופה. הצפוניים איפשרו לאשדוד לשלוט לחלוטין במשחק לכל אורכו, ולא הצליחו להגיע לאף מצב ממשי ליד השער של סמי אג'יי.

מהלך המשחק

דקה 10 - גול! אשדוד שפתחה בהתלהבות באה על שכרה עם שער של דימיטאר מקרייב, שניצל טעות בהגנת האורחים ודחק מקרוב פנימה - 0:1 לאשדוד.

דקה 30 - גול! מקרייב לא הסתפק בכיבוש אחד, והכפיל את התוצאה עם בומבה נהדרת מ-20 מטר לרשת של אלימלך - 0:2 לאשדוד.

דקה 76 - נסיון נדיר של עמנואל אמנגואה בבעיטה חזקה מקצה הרחבה סחט הצלה של אג'יי.

הרכב מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי, ליאור ראובן, ודראן יישה, כריסטיאן גונזאלס, אדיר טובול, יוסי אופיר, ז'אן ז'אק גוסו גוסו, משה אוחיון, דוד רביבו, עידן שריקי (רחמים צ'קול 68), דימיטאר מקרייב.

הרכב עירוני קרית שמונה: שביט אלימלך, ברק בכר, יניב לביא, סאלח חסארמה, עמיר נוסבאום, עבאס סואן, יוסי דורה (נסימבה מוקאנו 60), גואל צ'ירסוואה, עמנואל אמנגוואה (תומר סוויסה 71), פיטר אופוריקוואה, וויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully