וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט ממשיך להיות מאוים

מנג'ר צ'לסי קיבל מייל בו נכתב: "יש לך דם ערבי על הידיים". במייל אחר כונה בן חיים: "טרוריסט יהודי". אברמוביץ' מציב אולטימטום

אחרי שכבר קיבל אבקות למיניהן ואיומים, שוב אברהם גרנט, מנג'ר צ'לסי, מאוים. עיתון ה'ג'ואיש כרוניקל' חושף היום (שבת) כי המנג'ר הישראלי של הכחולים קיבל מספר מיילים בעלי תוכן אנטישמי.

באחד המיילים שקיבל גרנט, שהיה מרובה בשגיאות כתיב, נכתב: "יש לך דם פלשתיני וערבי על הידיים". במייל אחר נכתב כנגד בלם צ'לסי, טל בן חיים: "טרוריסט יהודי".

אם לא די בזאת, הרי שהיום גם מתברר כי הבעלים של הקבוצה, האוליגרך הרוסי רומן אברמוביץ', הציב לגרנט אולטימטום. זכייה בליגת האלופות או שהוא הולך הביתה. חרף העובדה שהביא את צ'לסי לגמר גביע הליגה ולמירוץ צמוד עד למחזור הסיום נגד מנצ'סטר יונייטד בליגה, הרי שאברמוביץ' מניח את עתידו של המנג'ר הישראלי בתוצאת המשחק נגד אלופת אנגליה, בגמר גביע האלופות, שייערך ביום רביעי הקרוב.

גרנט משבח את עצמו

אברהם גרנט מאמין כי הוא הוכיח לאוהדי צ'לסי הסקפטיים ביותר שהוא יודע מה הוא עושה. מנג'ר צ'לסי טוען כי החילופים הטקטיים שהוא ביצע במשחקי הקבוצה מוכיחים את ידיעותיו ברזי המשחק. גרנט סבל תקופה לא מבוטלת מהקהל שהיה שר לו במקהלה: 'אתה לא יודע מה אתה עושה' (באנגלית זה נשמע טוב יותר). אבל גרנט מאמין שהוא ענה לאוהדים הללו עם חילופים מוצלחים, שהניבו לו בין היתר ניצחונות על ליברפול בליגת האלופות ועל ארסנל ומנצ'סטר יונייטד בליגה.

"ראשית כל, אני שמח איך שהתחלנו את המשחקים הללו, אבל בכולם קרה משהו והיינו צריכים שינוי - אני חושב שפעלתי נכון", אמר גרנט לעיתון ה'דיילי מייל'. כשהוא סוקר את חילופיו בשלושת המשחקים נגד שלוש הגדולות.

"אחד הדברים הכי נעימים בעונה הזו, זה שהגענו למשחקים הגדולים וניצחנו כאשר אנחנו משחקים כדורגל טוב" הוסיף גרנט. "להגיע למשחקים האלה עם המוכנות המנטלית והפיזית תחת כל הלחץ ולהראות יכולת טובה בעיתוי הנכון, עשה אותי מאוד מאושר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully